söndag 16 oktober 2016

Skyltsöndag # 75

Bloggkompisen BP håller i tråden när det gäller denna härliga söndagslek, som kallas Skyltsöndag. Här är de skyltar jag har att erbjuda den här veckan... har ju bara varit hemikring på sistone och inte hittat några nya direkt, men håll tillgodo ändå :)

Här finns något för alla smaker, men bara på sommaren.
Blir man sugen på något att äta så här års, ja då blir det kanske den lokala macken...
Vilket erbjudande ... 
... här gäller det att ligga i!

Här tror jag inte de bjuder på något kaffe ...
...  men i gengäld har de goda kakor :)

Fler som skyltar hittar du HÄR

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Här hittar jag absolut en röd tråd - dricka och äta, i den ordningen;-)

    En toppen samling skyltar IGEN!

    Mina favon då - enkelt. Ettan - otroligt charmigt med de handmålade trädbitarna. Åsså "6:e koppen på köpet". Å här tar jag helt klart bönorna, i stället för det flytande innehållet. För om jag gillar bryggkaffé så räcker bönorna garanterat till sjunde och åttonde koppen också.

    1 000 tack för suverän skyltning och länken:-)

    SvaraRadera

  2. Fin skyltning, blev lite sugen på korv... :)

    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Mm vad mycket gott! Farligt att gå in här före frukost!
    Jätte trevlig skyltning!
    Stor kram! 😊

    SvaraRadera
  4. Goda kakor och en korv är sällan fel :D

    Kram och trevlig måndag!

    SvaraRadera
  5. Härlig blandning av skyltar på temat mat och dryck. Så tjusiga som de på första bilden har jag aldrig sett tidigare. Kan undras hur många gratiskoppar det serveras på det stället. Humoristiskt inlägg. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)