tisdag 18 oktober 2016

GW # 5

Vecka 42 ... dags för GW # 5...

Vad har jag fotat den här gången?

Det här är Sannas utmaning och henne hittar du HÄR.

Nu sätter jag på kommentarsgranskningen och så får det vara tills jag lämnar det rätta svaret i morgon e.m. (onsdag).
Du får gissa hur många gånger du vill ... så sätt fart på fantasin nu!

Snabbast med rätt svar får tre poäng, alla med rätt svar får två poäng och de med "nästan" rätt får ett poäng ... och det är jag som är domare :)
Sammanlagda poängställning finns i den högra kolumnen!

Lycka till!

10 kommentarer:

  1. Ett grytlock, tryckkokare, en fälg, salladsslunga. En frisbee är det dock inte;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, du det var inte lätt! Är det ett lock av något slag kanske? Det lilla hålet kanske stängs om man vrider på de där piggarna? Ånga kanske pyser ut där? Näe, du Anki - hoppas jag ger dig ett gott skratt istället för rätt svar!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  3. Underbart. Fälg till en bil modell äldre...

    SvaraRadera
  4. Eller diskho ,avloppet ut där man brukar trycka i proppen :)

    SvaraRadera
  5. Tack för att du är med så jag får gissa jag med ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  6. En skruvkork av något slag eller bottenventilen i ett tvättställ. Så svåra bilder du lyckas fota.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)