tisdag 24 januari 2017

Weekly Photochallenge # 4

Hos Sanna hittar du alla ord som ska tolkas under året och länkar till deltagarna.
Var gärna med du också!

Vi är nu inne i vecka fyra och veckans ord är STÅ...

... som att stå på tå i ett skyltfönster, 
eller...
... stå och balansera på ett ben under träningsrundan.

Stå och vänta på skjuts i ett gathörn.

Stå ensam på en gågata...
... som 91:an Karlsson.

Eller tillsammans med en massa andra...
... i en glasskö en varm sommardag.


Ha det gott!

22 kommentarer:

  1. Blev glad av din översta bild, tack :)

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan stå på många olika sätt! En toppenserie bilder! Första bilden är något alldeles extra, den kan man bara älska!

    SvaraRadera
  3. Vilken bra och varierad tolkning av veckans ord :D

    SvaraRadera
  4. Stående mitt i prick :-)Roliga bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  5. När jag gjorde lumpen tävlade vi i vem som kunde stå längst på ett ben.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig tolkning! Och så kändes den väldigt somrig - trevligt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. I den glasskön har man ju stått några gånger! Och det är det värt. Enda gången det är roligt att köa tror jag.
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  8. Första bilden gillar jag mest. Men en glasskö skulle jag kunna tänka mig att stå i snart. Kram

    SvaraRadera
  9. Perfekta och härligt varierade bilder till temat. Men i den glasskön skulle jag inte vilja stå;-)

    SvaraRadera
  10. Säger som BP i den kön skulle jag inte vilja stå. Gillar den ovanliga kattstatyn eller vad man nu ska kalla den :-) Jag kan föreställa mig en grann ardenner framför vagnen hos mig.

    SvaraRadera
  11. Det måste antingen vara väldigt god glass eller brist på ställen som säljer glass där. Katten och 91an var kul.

    SvaraRadera
  12. Att stå kan vara en konst, du fick med mannen med kryckan visar att stå kan vara riktigt besvärligt.Stå på ett ben under träning är inte alla förunnat och att stå i en lång glasskö en varm sommardag kan inte heller vara så kul men med en belöning i slutet.

    SvaraRadera
  13. Här fanns många fina "stå-upp" bilder!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  14. Du viser mange flotte bilder til temaet stå.
    Eg likte alle, men han som trenar og balanserer på ein fot mens
    han strekker ut leggmusklane er toppen :)

    Ha ein fin dag.

    SvaraRadera
  15. Vilka fina tolkningar! Det är ju hur roligt som helst att besöka alla bloggar med bidrag i den här utmaningen.
    Du har verkligen lyckats!

    SvaraRadera
  16. Det finns en devis som säger att om du tvekar för länge på nästa steg riskerar du att få tillbringa livet på ett ben! Lite klurigt men avser att man inte ska tänka fööör länge innan beslut. På ett ben har jag lärt mig, ska man stå när man borstar tänderna för det ska vara bra övning av balansen när man blir äldre. Men jag klarar inte det.
    trevlig kväll, kram

    SvaraRadera
  17. Så du har varit i Halmstad! Känner igen 91:an där. Han står kvar kan jag intyga. Finns många vinklingar på temat stå.

    SvaraRadera
  18. Vad många olika varianter du hittade på ordet stå...mitt fotoarkiv har mest stående träd , hihi
    När ska man tolka gungstolen, är det inte nu? Kramiz

    SvaraRadera
  19. Härliga bilder på temat! Den där katten med lådan
    gillas speciellt!

    SvaraRadera
  20. Hello,
    These are wonderful photos on the topic "stå" - they like me very well!

    Best, Merle

    SvaraRadera
  21. Helt underbara bilder till temat STÅ , alla fick mig att le även den låååååånga glass kön det är sommar :)
    Tack för att du är med och favoriten blev 91:an den har jag aldrig sett tidigare tyvärr, mer ställen att åka till ;)
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)