söndag 8 januari 2017

Skyltsöndag # 87

Skyltsöndag igen!

Lite sent, men jag öppnade det nya paketet med Bregott
på nyårsdagen ... och inte är det väl någon skylt heller ... men jag gillar budskapet :)

Nu är det nog slut i arkiven ... har letat i mapparna, men inte hittat något kul, så nu får jag börja leta i de riktigt gamla mapparna där jag inte har en aning om vad som finns :)
Båda dessa är hittade på nätet...


Det är BP  som förvaltar denna utmaning
 och
  HÄR finns hennes länklista till övriga "skyltare"

Ha det gott!

19 kommentarer:

  1. Tre fina skyltar det där!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så träffsäkert! Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  3. Träffsäkra skyltar! Jag har också svårt att hitta skyltar just nu.
    Skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera
  4. Alltid lika underhållande skyltar hos dig! 👍😄
    Trevlig söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du har nog många roliga skyltar i dina arkiv. Å tänk vilka överraskningar som vänter, då du inte vet vad som finns där. Det håller dig nog sysselsatt ett bra tag i kylan som råder;-)
    Bregottfabriken har jobbat på bra med paketet, riktigt roligt:-) Glada lappen - kommentaren är klockren... det där med särskrivningar alltså:-))))
    Stort tack för ännu en toppen skyltning! 1 000 tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  6. Tack för flera bra skyltar med både roliga och härliga ord! :-)
    Den sista tror jag att jag borde skriva ut och sätta på kylskåpsdörren. Jag behöver bli påmind om det ibland!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  7. Jag tackar och bockar från mig. Bloggen är stängd pga olika skäl. Kommer aldrig att använda mig av detta namn igen, så du vet/Ezter

    SvaraRadera
  8. Det gäller att hålla rätt på särskrivningen

    SvaraRadera

  9. Hi hi, "en kolugn morgon" gillade jag skarpt... :D)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Jag och 'Skalman' vågar välja, det är väldigt viktigt.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  11. Så fina skyltar du hittat!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Gillar verkligen det är Bregottpaketet, Här tar vi en kolugn söndagskväll! Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. KO- lugn var ordet.
    Vårt valspråk!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Det var en riktig charmig skyltsöndag.

    Ha det gott och kram.....skyltsöndagskram.

    SvaraRadera
  15. Tycker du hade en hur bra skyltning som helst och letar man finner man även på nätet :)
    Hoppas att du haft en riktigt bra helg
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  16. Den med porttelefonen är ju sååå bra! Hälsningar från Österrike!

    SvaraRadera
  17. Kloka Skalman, han tar det alltid ko-lugnt.

    SvaraRadera
  18. Härlig skyltning! Och det där med en ko-lugn jul var ju hur bra som helst! Det borde jular alltid vara :-D

    SvaraRadera
  19. Kul lapp på Bregott paketet! Har alltid gillat Bregott fabrikens kor på TV!
    Ha en fin vecka!
    Kramar Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)