söndag 1 januari 2017

Skyltsöndag # 86

Gott Nytt År till dig som tittar in denna dag, det nya årets allra första dag!

Eftersom den infaller på en söndag så kommer årets första Skyltsöndag då också förstås ...  och här är 2017 års första bilder från mig  :)

Jag bjuder på en ganska nytagen bild från Mellanströmmen i Skärblacka...

... och en sedan i somras, men nyupptäckt i arkivet :)
Nu gick det ju inte så bra ... men tanken var ju god :)


Det är BP  som förvaltar denna utmaning
 och
  HÄR finns hennes länklista till övriga "skyltare"

God fortsättning!

9 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig med:-)

    Kul att du börjar 2017 med en Skyltsöndag:-)
    När jag ser första skylten har jag aningen svårt att föreställa mig att vattnet kan stiga så där jättemycket. Å om det ändå gör det, vem skulle varna om det;-)

    Tvåan - ja, det var verkligen tanken som räknades. Skylten gillar jag skarpt - roligt, fyndigt och med glimten i ögat. Mera sådant! Dessutom har jag en kompis på jobbar på det företaget.

    Tusen tack för toppen skyltar och länkarna:-)

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  3. Tack för fin skyltning! Jag blev lite nyfiken på Karamellkungen, trots att jag inte äter godis. Fick för mig att det var ett alingsåsföretag, men si det var det inte! Dock svenskt, som har gått i en massa olika turer i världen, men i Sverige har det behållt sitt namn.

    Gott Nytt År, skyltsöndagskram ♥

    SvaraRadera

  4. God fortsättning och en skyltkram ♥

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på det nya året!
    Jag har tittat på din sammanställning över det gångna året och ser att jag missat en del. Nu framöver ska jag ge mig själv tiden att läsa mer hos mina fina bloggvänner.

    Ha en fortsatt trevlig nyårshelg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på 2017!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tvåan var ju jätte fyndig! :)
    God fortsättning!
    Kram.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)