torsdag 28 januari 2016

Sanna leder!

Japp, så är det!

Här är poängställningen efter GW # 4:

 Sanna 5 poäng

Maria 4 poäng, 


 Ulla-Maria 2 poäng

Gunnel 2 poäng

Lavendia 2 poäng

Gärdsmygen 2 poäng

 Anemonen  1 poäng

Av 20 svar, så var det 6 st som gissade helt rätt... bra gjort!

Till er alla - ett stort Tack för alla roliga och kluriga svar! Det är såå kul att ni är med och gissar :)
Här kommer en bukett med sommarblommor till er!


Om bara fem dagar blir det ett nytt GW... kanske kan jag göra det lite svårare då :)

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Vacker bukett! Har aldrig sett en sådan burk för småkryp, så jag skulle aldrig ha kunnat gissa rätt.

    SvaraRadera
  2. Fin bukett. Det är roligt med sådana "tävlingar". Så vill du fortsätta så gärna. / Britt

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild! Nu vill jag ha vår och sommar :)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bukett !!!!
    Ihhhhh jag hade rätt :)
    Tack för att du är med och att jag får gissa !!!
    Stor varm kram ❤️

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)