onsdag 20 januari 2016

Rätta svaret...

... är inte någon markis, inte något tandborstskaft, ingen tub med lim... många bra gissningar  men fel!
Utan det rätta svaret är alltså svart tuschpenna! Här med fel färg på hatten :)

Ulla - Maria"Lilla Syster", Sanna och Anemonen är de tre som plockar hem poäng den här gången. Ulla - Maria och "Lilla Syster" får varsin poäng för exakt rätt svar  - Sanna och Anemonen får ½ poäng var för penna. Sanna kom med svaret bara minuterna innan jag delgav detta rätta svaret :)
Många sköna gissningar den här veckan också - stort TACK alla som ni som är med och gissar!
Om en vecka gör vi om det!

Ha det gott alla!

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Du kommer inte att tro det, men en likadan tuschpenna har jag också, fast med rätt hatt på;-) Å varför kommer man då inte på rätt svar...

    Vilka roliga kommentarer du fick! Älskar den där tävlingen, men tror att jag väljer nå't enklare nästa vecka;-)

    SvaraRadera
  2. Men hur många ggr har man inte sett en sån penna haha !!!
    1/2 poäng känns kanon !!!
    Nu ska jag titta på alla underbara svar !
    Tack för att du är med och länk !!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Jag har funderat och funderat och kom inte fram till nåt vettigt. Skönt att svaret kom så jag kan koppla av nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Så gott för mitt självförtroende att jag lyckades gissa rätt här (fast jag garderade ju med mascara också). Hos BP var jag fullständigt ute och cyklade.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Var det SÅ enkelt ;) ...
    Roligt att gissa .. men den där vågade jag ju inte ens gissa högt på ;)

    SvaraRadera
  6. Lätt att man tar den för röd faktiskt men jag skulle inte vara den enda som skulle ta fel färg :)

    SvaraRadera
  7. Nu hoppas jag verkligen att vatten och översvämning är ett minne blott!
    Ha en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Kul att hitta din blogg via andra som håller på med Guess What? :-)
    Jag kör den inte regelbundet och inte alltid på tisdagar. Jag delar inte heller ut poäng eftersom jag har andra serier som jag jobbar med - Skyltsöndag och Glad måndag :)
    Men de som gissat rätt och roligt får en länk till sin blogg från min.
    Så jag håller säkert kontakt med din blogg.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)