lördag 23 januari 2016

Lördagscitatet # 27


Hos Marie finns fler citat :)

Ha det gott!

13 kommentarer:

  1. Det kan ligga nåt i det �� kram

    SvaraRadera
  2. Kan stämma. Man måste våga ta sats....
    Ha en trevlig helg Anki !
    KramKram

    SvaraRadera
  3. :) Nej,det är sant - det är bättre att leva och leva på hoppet, kanske!
    Härlig bild!

    SvaraRadera
  4. Å mina föräldrar som alltid sagt att man ska stå med båda fötterna på jorden, ja ja;-) Bra att jag inte följde deras råd;-)

    Härlig bild till citatet förresten!

    SvaraRadera
  5. Underbar bild till ett mycket bra citat !!!!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild. Det är inte lätt det där att veta på vilken fot man ska stå.

    SvaraRadera
  7. Hihi den var bra både bilden och citatet
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Ett citat jag gillar helhjärtat och vilken bra bild ��

    SvaraRadera
  9. Tihi, men å så bra illustration till det sanna ordspråket. Visst går det mycket fortare när ingen fot nuddar marken!

    SvaraRadera
  10. Ha ha! Det har jag aldrig hört, men det är ju sant. Ska tänka på detta!

    SvaraRadera
  11. Haha :-) Nytt för mig och jag gillar det. Det gäller att våga ta kliv. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)