tisdag 19 januari 2016

Guess What? # 3

Så var det då tisdag igen... och här kommer mitt andra bidrag till Sannas trevliga bildlek :)
Guess What - Gissa vad detta är!
Vi är några stycken som är med, men vi vill bli fler.
Så om du gillar att gissa så hoppa på denna trevliga blogglek du också! Hos Sanna med bloggen Gems of my life kan du sen varje tisdag lägga in din länk så att alla hittar den :)
Nu aktiverar jag kommentarsgranskningen till imorron kväll (onsdag) - då kommer lösningen :)

Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Lätt som en plätt - NOT;-) Skulle gissa på en presenning eller en markis.

    SvaraRadera
  2. Det skulle kunna vara en luftmadrass eller ett liggunderlägg också;-)

    SvaraRadera
  3. Tja du, det ser ut som en märkpenna (svart spritpenna) som fått sig en liten knäck på mitten. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag skrev en gissning, men jag såg aldrig att det gick iväg, jag gör väl ett nytt försök då. Jag gissar på en märkpenna (svart spritpenna) men det ser ut som om den fått sig en liten knäck på mitten. Kram

    SvaraRadera
  5. Någon form av handtag i plast, ett skedskaft, en penna nääee nu får det räcka för det här var svårt som alla de andra bidragen den här veckan. Men det är ju det som är kul. BP var ju duktig i förra omgången och jag undrar om hon är synsk hehe.

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på att det är en rakhyvel! Med varningstext att ta det gently!

    SvaraRadera
  7. Det här var svårt (tycker jag i alla fall). Kanske en tuschpenna eller mascara.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Först Tack för länken sen ännu mer TACK att du är med !!!! Så kul !!
    Den här var svår ... Zebra mönstrad tandborste !
    Eller glasögonfodral ?;)
    Ska fundera lite mer snyggt är det hur som :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Det här var svårt. Slang? Tub? Nej, jag kan inte. / Britt

    SvaraRadera
  10. TANDBORSTSKAFT och jag har gissat en gång förut men gissade jag påPENNSKAFTt då tro? Minnet :-) Annars gissar jag det igen.
    Jag gissar igen då: skaftet på en DAMMVIPPA, på enSOPBORSTE enSOPSKYFFEL Nu har jag gissat mig helt slut. Håller tummarna:-)

    SvaraRadera
  11. Jag tror det är en tub av något slag, kanske en tub med lim :)

    SvaraRadera
  12. penna !!!! måste det vara eller har jag redan gissat på det ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)