lördag 16 januari 2016

Lördagscitatet # 26


Hos Marie hittar du fler citat :)

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Dag Hammarskjöld visste vad han sa för något. Var en klok man som kunnat gjort världen kanske lite bättre på sina håll om han fått varit med en stund på jorden till.
    TREVLIG HELG !
    KramKram

    SvaraRadera
  2. =) Så sant så sant.
    Ha en fin lördag, kanske vågar sig solen fram om en stund? Kram

    SvaraRadera
  3. Så sant - vi har ju en hel del att säga till om i våra egna liv, fast det inte alltid kanske känns så ;)
    Önskar dig en fin lördag!
    ... önskar jag kunde få sitta vid en sådan brasan du har i bild!

    SvaraRadera
  4. Javisst är det så ungefär som min salig far sa till mig. Var och en är sin egen lyckas smed. Ungerfär samma andemening och tänk om fler tog till sig det så skulle det inte bli så mycket gnäll. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Inom ramen för detta citat har jag skrivit ut några ord, ramat in och satt upp på väggen på vägen till entrén:

    "Gör mera sådant som gör dig lycklig!

    SvaraRadera
  6. Ett alldeles utmärkt citat! Alla har vi ett val, det är bara välja!

    SvaraRadera
  7. Detta är så sant så. Alla gör vi personliga val, och sen är det bara att gilla läget!
    Det ser mysigt och skönt ut vid brasan!
    Ha en bra helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Hej, den var lite i samma anda som mitt citat idag, hoppas du har det fint i kylan. Ha en skön fortsättning på helgen, din värmande brasa skulle behövas hos mig
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mycket tänkvärt! Vi kan välja innehållet själv utifrån de förutsättningar som finns. Ha en bra söndag. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)