tisdag 17 maj 2016

Guess what? - Stängt för säsongen!

Jag kunde inte vara med i förra veckan och känner att jag inte riktigt hinner med allt jag vill ... och efter en del funderingar hit och dit, så har jag nu kommit fram till att jag avslutar Guess What? för den här gången och återkommer ev. framåt hösten.
För övrigt kommer jag att försöka blogga ungefär som vanligt med lite spridda inlägg :)

Till segrare utser jag härmed "Lilla Syster" med bloggen Mitt Skogsliden.
 Stort GRATTIS till dig Monica!
Jag hör av mig via mejl till dig ... en liten vinst kommer snart  :)


Hos Sanna med bloggen Gems of my Life hittar du länkarna till alla deltagare i denna roliga fotolek, så om du vill fortsätta gissa, så titta in till henne!

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Det är bäst att avsluta när man känner att det inte hinns med. Att blogga ska ju vara kul. Väldigt vacker blombild :-)

    SvaraRadera
  2. Klokt beslut!
    Ibland måste man bara låta bli för att prioritera annat.

    kram

    SvaraRadera
  3. Hinner man inte med - speciellt nu då husbilsäsongen har börjat för dig - så är det bäst att hoppa av och låta temat vila til hösten.

    SvaraRadera
  4. Ååå jag tackar ödmjukast för att du fotat saker som jag kunnat identifiera!
    Ha en fortsatt härlig resa!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)