söndag 22 maj 2016

Skyltsöndag # 54

Det är dags för skyltar igen ... och det är BP som håller koll på denna trevliga söndagsutmaning :)

 Bäst att hålla ögon och öron öppna innan man beger sig över bron...
 Öppet står det - nix ... de bara luras - det var inte alls öppet!
100 :- för ett frisörbesök ... det är ett bra pris det - men kanske gäller det bara för clowner :)
Hm ... jag äter fibrer ... mycket fibrer... inte hjälper det!
 Kanske är det ostens fel...?

Fler söndagsskyltare finns hos BP - HÄR  är hennes länklista till alla som skyltar!

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Fina skyltar med humor inbakade ;)
    SkyltSöndagsKram

    SvaraRadera
  2. Vilka toppen skyltar du har hittat med härliga och roliga tolkningar. Har inte sett någon av skyltarna förut här (förutom clownen då;-) å som du säger 100 kronor för en klippning - det är verkligen billigt!

    Stort tack för länken och en skyltning som verkligen gav mig ett megaleende:-)

    SvaraRadera
  3. Jag vet varför det var stängt..... de var ute och köpte färg till huset - det behövdes ju verkligen målas. Eller så var väl glassen slut. Äääh jag bara skojar, bra skyltat även denna soliga söndag! Kram

    SvaraRadera
  4. En väldigt söt ostbjörn måste jag säga! 100 kr för en klippning, är det månne att frisören sätter en potta på kundens huvud och klipper det som sticker ut?!

    SvaraRadera
  5. Trevlig skyltning det här och jag ser heller inga tåg på bron fniss. En hundring för en klippning det är billigt det, men bäst att kolla upp frisören så du blir nöjd. Mycket fibrer och platt mage ja jag tror inte riktig på detta.

    SvaraRadera
  6. Du hade verkligen hittat skyltar med humor! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej, roliga skyltar igen, själv klippte jag mig hos dottern igår, kostnad? några hamburgare på grillen... Mot all goda råd så försöker jag just nu skippa fibret, allt för att lugna magen, men det är faktiskt inte så lätt, man är ju itutad sedan länge tillbaka att alltid välja fiberrikt...
    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  8. 100 kr för en frisör.
    Då vill jag ha en egen hemma som kan färga och klippa vid behov! ;)
    Jag skippar mjölk så blir min mage mindre :)
    Riktigt bra skyltar!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Blir glad av dina skyltar. Du har hittat flera läckra.
    Ostbjörn blir min favvo, älskar själv ost.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)