söndag 29 maj 2016

Skyltsöndag # 55

Redan söndag igen och alltså dags för en ny skyltomgång. Det är som vanligt BP som håller koll på denna trevliga söndagsutmaning :)

Den här veckan hittade jag alla skyltarna  på en av ortens mackar :)
Var så goda!

Bad hair day?
... ja, för det mesta :)

Nudist...
 Nix!

 Spräckt brallan då?
 Inte idag i alla fall :)

Prutt- kalas!
 Nej tack!

Hångla ostört!
Haha ... inte aktuellt :)

Fler söndagsskyltare finns hos BP - HÄR  är hennes länklista till alla som skyltar!

Ha det gott!


12 kommentarer:

  1. Aaa vi tankar på samma ställe!
    Såg en mindre angenäm skylt idag inne i stan: Vägen avstängd pga akut slukhål. Nu tog jag mig runt detta slukhål och kom fram dit jag skulle men hålet var lika stort som ett övergångsställe.
    Läskigt hur det kan bli.
    Ha en fortsatt bra söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Skyltar, det finns så många så jag ser dom knappt! Likadant med reklam på tv, jag sitter kvar men jag hör inte något, jag tittar inte, jag virkar mormorsrutor istället!
    Vilka fantastiskt fina bilder det var med på inlägget om när ridhuset kom. För tidigt!!!! Typiskt. Men du gjorde en fin utflykt istället och sen fick vi se fina vackra blommor, visst är det underbart nu!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ditt absolut bästa bidrag till Skyltsöndag hittills kan jag utan tvekan säger. Å än en gång - du som trodde i början att du inte skulle hitta några skyltar där du bor. Är otroligt glad över att det verkar vara hur lätt som helst vid det här laget:-)

    Har inte riktigt bestämt mig om jag gillar den här reklamkampanjen eller inte. Men grejen är ju att den fått stor uppmärksamhet bland annat på olika bloggar. Alltså är kampanjen bra! Min favo här är Bad Hair Day, den är riktigt rolig.

    Stort tack för suverän skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Men jisses så kreativ någon reklammakare har varit då! En del har ju faktiskt en poäng...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha, det är nån som haft roligt när de gjort den här kampanjen tror jag! ;)

    SvaraRadera
  6. skrattade verkligen åt dessa helt underbara skyltar, dom får en att vilja läsa och trots att det "bara" är reklam för obemannad station så skulle jag stanna och tanka där för att fållas dom haha
    Tack för det underbara skrattet och önskar dig en bra start på nya veckan
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tänk om alla bensinstationer hade så humoristiska skyltar. Då hade man nästan struntat i vad bensinen kostade. Kram

    SvaraRadera
  8. Älskar deras reklam.
    Tänk att kunna tanka i bara skinnet. Slippa fixa håret eller bry sig om hur mycket laktos jag fick i mig dagen innan! ;)
    Så bra skyltar!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Oj det var annorlunda skyltar inte minst i bensinstationssammanhang :-)

    SvaraRadera
  10. Underbara skyltar, hahaha! Aldrig sett i den kombinationen ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Ha ha, det var lite ovanliga reklamskyltar minst sagt och ett kul bidrag :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)