söndag 1 maj 2016

Skyltsöndag # 51

Söndag igen och ny Skyltsöndag hos BP!
Jag har inte så många skyltar den här veckan, men den här tycker jag är lite gullig :)
Skyltar i all ära, men så´na här anslagstavlor fastnar jag ofta vid :)
Ja, med dagens ostpriser så har jag nog det ...
... för vill man ha en ost med mycket smak ... ja, då kostar det!
Jag köper närproducerad och ekologisk mjölk från Sänkdalens gård på Vikbolandet ... den säljs i praktiska plastflaskor med skruvkork ...  se så, nu fick de lite reklam också   :)

HÄR är BP:s länklista till de andra som skyltar på söndagarna :)

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Fina bilder på roliga skyltar. Den med hunden var himla gullig. Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, jag fastnade förstås :) för den översta skylten med hunden och grinden. Den var fin och som hundägare kan man ju inte motstå att le lite. Bra med en sån skylt i förebyggande syfte för de som kommer på besök vet vad som gäller.
    Hoppas du hade en trevlig Valborg. Önskar dig nu en skön 1 Maj !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ännu mer kul skyltar. Jo, den första var litet gullig. / Britt

    SvaraRadera
  4. Den första skylten är min favorit. Den uppmaningen måste väl ändå alla följa.

    SvaraRadera
  5. Vilka otroligt roliga skyltar! Än en gång överraskar du med vardagsskyltar som är verkligen annorlunda och roliga.

    Ettan är ju bara så gullig liksom kosläppet (som jag förresten aldrig sett irl. Love it!

    Anlagstavlor har en viss charm tycker jag. Vi har också några häromkring och när jag väntar på bussen dras jag faktiskt dit och läser alla anslag.

    Å den kultiga ostreklamen är toppen. Kul också att du gör reklam för Sänkdalens Gård.

    Tusen tack för en toppen skyltning. Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  6. Du har hittat jättefina skyltar!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)