lördag 28 maj 2016

Lördagscitatet # 45


Fler citat hittar du hos Marie :)

14 kommentarer:

  1. Sååååååå sant!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut! Jag väljer det senaste, för det är lugnast anser jag!
    Fint macro!
    Ska kolla på dina 365-Foto, det var ett tag sedan jag var där!
    Ha en fin helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde berömma din header! Jättefin!
      Karin

      Radera
    2. Fint citat. Jag håller mig till det sistnämnda.
      Lördagskram Bosse

      Radera
  3. Eller äga lite men har mycket annat som är viktigt i livet! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. så sant som det står skrivet :-)

    SvaraRadera
  5. Riktigt sant !!!!! ett mycket bra citat
    KRAM och mysig lördag

    SvaraRadera
  6. Bra citat! Och du vilka fina bilder du lagt upp på myrorna där överst på sidan, glömde att säga det sist. Ha en fin lördag, det känns som om det är lugnet före stormen ute. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket bra citat! Håller med föregående skribent, myrorna är fantastiska!

    SvaraRadera
  8. Fint citat och fin bild! Katten har jag klippt ur ett foto jag tagit, skalat ner och klistrat in i en ny bild med genomskinlig bakgrund. Sedan lägger jag den på eget lager i mitt foto och väljer lagerstil bevel and emboss, tror jag det heter.

    SvaraRadera
  9. Ja, pengar är i och för sig ett alldeles utmärkt sömnpiller, men jag är nog nöjd med lagom litet eller mycket om man säger så;-)

    SvaraRadera
  10. Så fyndigt, det blir nog den senare varianten...
    Nu har krypen kommit fram hos dig ser jag, kände också flygfän i luften under kvällspromenaden. Men ingen har ännu stuckit mig, så dom får väl hållas och bli fågelmat!

    SvaraRadera
  11. Mycket tänkvärt. Jag får nog hålla mig till sista delen och det är inte det sämsta. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)