söndag 15 maj 2016

Skyltsöndag # 53

Kunde inte vara med förra veckan, så jag hoppar fram till Skyltsöndag # 53. Det är BP som håller koll på denna trevliga söndagsutmaning.
Har varit på resande fot som man säger, men egentligen så åkte vi husbil :)
 Mina skyltar är från resan...

... och gör man inte det - ja, tänker på brandfaran alltså, då kan man få ringa och begära BRANDLARM!
Undrar om den här skylten skulle godkännas idag :)
 Råger är med bara för att jag tycker han är lite söt!
Det här är ju ingen skylt, men jag fastnade för alla gamla filmstjärnorna - för nog har väl många liksom jag samlat på såna någon gång :)
det här är i alla fall en skylt och den tillägnar jag just BP!
HÄR  är hennes länklista till alla som skyltar!

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Kul skyltar. Jag har nog en packe filmisar någonstans, dock inte uppsatta. / Britt

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt att vara ägare till en husbil.
    Och du hittade verkligen bra skyltar! :)
    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Roliga gamla fina skyltar!

    Ha det gott...Kram

    SvaraRadera
  4. Måste säga att jag är väldigt impad. Till och med när du har semester och gör en tur i husbilen så tänker du på Skyltsöndagen, där du lägger upp en otrolig charmig samling godingar. Japp, det finns skyltar liksom överallt:-) Gillar den "eldiga" tuppen - otroligt gulligt liksom sittplatserna längst fram för anställda med meraän 40 tjänsteår. Väldigt trevligt och omtänktsamt! Det skulle knappast hända idag!

    Du vet BP är ett väldigt bra namn, valt med omsorg. Jag kan liksom vara allt från en brandpost till Brommapojkarna för att inte tala om British Petrol:-)

    1 000 tack för en toppen skyltning i "eldens tecken" och stort tack för länkarna också:-)

    SvaraRadera
  5. Haha, BP-skylten var ju klockren! :)

    SvaraRadera
  6. Underbara skyltar sötnos !!!
    Gillar filmisar sparade det lite när jag var yngre men dom var inte lika fina som dom jag fick av min mamma ...
    Bp finns överallt tror hon har koll på oss alla ;)
    Önskar dig en härlig start på nya veckan
    Kramisar

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)