onsdag 10 februari 2016

Rätt svar är...

... HANDVÄRMARE :)
En sådan här förpackning fick jag i vårt julklappsspel för ett par år sedan... och jag kan verkligen rekommendera det för alla som fryser om fingrarna. Jag fryser nästan aldrig om händerna och har väldigt sällan vantar på mig, men... när man är ute och fotar på vintern... ja, då blir det kallt! Jätteskönt med dessa hjärtan då... bara att bryta det lilla metallblecket som ligger inuti och vips så alstras ljuvlig värme och fingrarna tinar snabbt :)
Den enda som klarade veckans GW var Ulla Maria...
och så här ser ställningen ut nu:

Maria   6 poäng

"Lilla Syster"  6 poäng

 Ulla Maria  6 poäng

 Sanna   5 poäng 

Gunnel 2 poäng

Lavendia 2 poäng

Gärdsmygen 2 poäng

Anemonen  1 poäng

Tack alla som är med och gissar!

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Hade jag ingen aning att det kunde vara , satt länge med din bild men kom inte på nå alls . Handvärmare är ingen dum ide , tack för tipset :) // Anita

    SvaraRadera
  2. Det var en klurig GW! Men det ska det ju vara. Kanske man skulle införskaffa sig ett sådant hjärta.
    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Men så tokigt. Jag har precis likadana men inte var det nån polett som ramlade ner för det. Kram

    SvaraRadera
  4. För det mesta när jag gissar fel hos dig har jag ju en ursäkt, nämligen att jag inte ens visste att sådana grejer fanns. Det har jag dock inte idag. För sådana har jag sett och maken har en handvärmare, fast ingen hjärtformad.
    Kul att så många kom på det! Äver om du fick lite extraarbete med alla länkningar. Men det kan man ju stå ut med eller hur;-)
    Stort Grattis till de duktiga vinnarna:-)

    SvaraRadera
  5. Detta har jag inte sett, så jag var ganska så tom i bollen när jag gissade.
    Men grattis till alla de som visste och kunde gissa rätt!

    SvaraRadera
  6. Visst var det knepigt, när bara en kunde. Grattis till Ulla-Maria. / Britt

    SvaraRadera
  7. Åh vad synd att jag missade. Jag la in mitt bidrag tisdag förmiddag och ingen hade lagt in på tisdag kväll heller så jag har inte kunnat gissa hos någon.

    SvaraRadera
  8. Det var ju bra att jag skrev ner min tanke även om jag inte riktigt trodde det stämde. Har en genomskinlig och fyrkantig och något måste det ha varit som liknade.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Sådan skulle jag behöva för mina fingrar blir så kalla så fort, trots att jag har vantar.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag är ju inte med och gissar men dina hjärtan verkar väldigt praktiska. Frusen frusen som jag är f ick ett par batteridrivna handskar här för leden, men de känns inte särskilt varma trots ett pris som man kan få blodtryckshöjning av.

    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  11. Meeeen jag har ju sånna också haha ;)
    Jag undrade vad det var för rund grej som låg i det röda därav ljus haha värmejluset tänkte jag på
    Så bra bild !!! Tack för att du är med !!!
    Och tack för länk trots att jag gissa fel :)
    Stor Kram till dig vännen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)