onsdag 17 februari 2016

Det var ett ...

... bokmärke!

Tack till er alla som var med och gissade! Bara en som prickade helt rätt den här veckan också och det var Gärdsmygen, som därmed får 2 poäng idag. BP får 1 poäng för "nästan rätt" - hon gissade på insekt i alla fall :)
 Bra jobbat och stort Grattis!

Så här är ställningen just nu efter # 7:

Maria   6 poäng

"Lilla Syster"  6 poäng

 Ulla Maria  6 poäng

 Sanna   5 poäng 

Gärdsmygen 4 poäng

Gunnel 2 poäng

Lavendia 2 poäng

Anemonen  1 poäng

BP  1 poäng

13 kommentarer:

  1. Inte illa! Jag tycker veckans omgång varit den svåraste. Näst intill omöjligt. Men här prickade jag ju rätt :)

    SvaraRadera
  2. Jaha. En sak i metall såg jag, men sen, det var svårt!
    Grattis Gärdssmygen och även "nästan"-BP ;)
    Kul.

    SvaraRadera
  3. Yiipphhiieeee! Tackar för den poängen och länken:-) Åsså lärde jag mig av kommentarerna att det uppenbarligen finns hur många ord som helst för ett grytunderlägg som så många var inne på;-)

    Tyckte också att veckans och även förra veckans omgång var riktigt svårt, men det är ju det roliga. Om inget annat kan man ju skratta åt så många roliga kommentarer efteråt:-)

    SvaraRadera
  4. Vilket häftigt bokmärke förresten :D

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte först på ett underlägg, men tyckte det var en aning för litet. Kul när man inte ser med en gång vad det är.

    SvaraRadera
  6. Aj aj aj jag missade att gissa! Men jag hade nog inte kunnat klura ut svaret. Kram

    SvaraRadera
  7. Mycket läckert bokmärke. Nu tar jag nya tag till nästa vecka.

    SvaraRadera
  8. Ja, DET var inte lätt - tyckte jag ;)

    SvaraRadera
  9. Jättefint bokmärke, har aldrig sett något sådant heller.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till den som gissade rätt. Jag gissade ju inte ens i närheten. Fint bokmärke. Ser fram emot nästa. / Britt

    SvaraRadera
  11. Imponeras av alla som gissar! Jag satt och tittade på bilden och tänkte, näääeee, jag har inte en susning! Imponerande att en kunde helt rätt! Gratulerar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Imponeras av alla som gissar! Jag satt och tittade på bilden och tänkte, näääeee, jag har inte en susning! Imponerande att en kunde helt rätt! Gratulerar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  13. Så duktiga de är som lyckas träffa mitt i prick. Bokmärket var väldigt fint.

    Ha det gott !
    Kramar från Marie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)