måndag 19 september 2016

GW # 3

Dags för ny gissning - Guess What?
Ja, jag vet ... det är bara måndag, men då jag kommer att vara borta i morgon så får det bli så här den här veckan :)



Snabbast med rätt svar får 3 poäng, övriga med rätt svar får 2 poäng och den som är nära får 1 poäng.

Aktuell poängställning kommer liksom i våras att finnas här till höger.
Den som har flest poäng när höstomgången tar slut bortåt jul vinner ära och berömmelse  - och ett litet pris :)

Hos Sanna hittar du länkar till övriga deltagare ... eller om du också vill hänga på så är det hos henne du lägger in din länk :)

Nu sätter jag på kommentarsgranskningen tills dess jag återkommer - troligen på onsdag e.m.!
Så, sätt igång och gissa nu!

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Gissar på gammal köksvåg.

    SvaraRadera


  2. En köksvåg :D) Köttkvarn:D)

    SvaraRadera
  3. Det där måste vara en gammal brevvåg. Eller någon annan slags våg.

    SvaraRadera
  4. Skulle kunna vara en gammal köksvåg?

    SvaraRadera
  5. Kan det tro vara en brevvåg?

    SvaraRadera
  6. Skulle gissa att det är en gammal våg/brevvåg.

    SvaraRadera
  7. Oj, det ser gammalt ut. Förta gissningen blir på en sådan där man vevade upp garn på förr då man spunnit, jag kommer inte på vad den heter - men du kanske förstår vad jag menar. Men sen ser den ju ut till att vara i metall och de den jag tänker på brukar väl vara i trä. Det känns ju som om detta ska snurras, nä du jag vet inte vad det kan vara gissa på en gammal våg också! Det ska bli spännande och se vad det är du fotat! Ha en bra tisdag! =)Kram

    SvaraRadera
  8. En våg. Kanske en brevvåg.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)