fredag 17 maj 2013

Tema fredag - skylt

Bara så ni vet!
HÄR finns många fler skyltar :)

16 kommentarer:

  1. ..Noterat. Jag ska även säga till hustrun. Hon har nog inte heller nån koll på detta.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ska jag lägga på minnet...Spett är jag väl inte i behov av just nu och landgång...nja...nog har det varit surt i markerna, men nu börjar det torka upp faktiskt.
    Önskar dej en riktigt skön helg, och hoppas att vädret som börjat så bra håller i sej. Själv ska jag jobba, så jag ser fram emot en ledig måndag istället...
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Stilig skylt. På min jakt efter spett igår hade jag nog också tagit vad som fanns om jag inte hittat det :)

    SvaraRadera
  4. Jasså minsann! Den upplysningen var då klar och tydlig ;)

    SvaraRadera
  5. Ok då vet jag, landgång är för mig en sån där jättestor macka :)

    SvaraRadera
  6. Ok! Då vet jag! Fint tolkat!

    Ha en skön helg!

    Åh vad jag gillar katten här bredvid! Sååå söt! Till vänster alltså...Suzy Cat! :O) Sixtetn är också fantastiskt vacker!

    SvaraRadera
  7. Haha,, ja va bra att veta ☺
    Önskar dig en härlig pingst med massa ☼ och värme
    ♫♥♫ Stora kramen ♫♥♫

    SvaraRadera
  8. jaha jag lyder. Bra val på skylt som inte är vanlig. trevlig helg.

    SvaraRadera
  9. HIhi tack för informationen - det är väl bara att lyda, då ;)
    Ha en bra pingst-helg. Kram

    SvaraRadera
  10. Vi har också satt upp en skylt idag, fast vid Mantorp Park Motorbana, se min blogg. En stor Pingstkram från oss i Trosa

    SvaraRadera
  11. Bra information! Ifall man nu hade olovliga planer!

    SvaraRadera
  12. Infon kan man inte ta miste på :) Trevlig Pingsthelg :)

    SvaraRadera
  13. Ok, jag lovar, ska inte använda dem till att grilla med ;0)

    SvaraRadera
  14. De visste hur de skulle uttrycka sig förr, den saken är klar, eller? Klara besked är det i alla fall. Skön helg! Kram 3 M

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)