onsdag 14 december 2016

Vi har en vinnare :)

Årets sista GW är avklarad ... kanske blir det en fortsättning nästa år ... eller inte.

Precis som jag trodde så var denna sista bild lätt för de allra flesta - dock inte för riktigt alla.
En vanlig tändsticksask ...
... med "Solstickepojken".

Snabbast av alla var Dahlia, som därmed får tre välförtjänta poäng. nu syns hon tyvärr inte bland kommentarerna, då jag på något vis lyckades radera hennes kommentarer ... men
så här ser ett skärmklipp ut från min inkorg...

Och så var det vinnaren då!
Vinnaren med flest sammanlaga  poäng blev liksom i våras Monica ("Lilla Syster") med bloggen Skogsliden, som samlat ihop 11 poäng.
Bra jobbat Monica och Grattis! Julklapp kommer :)

Tack alla ni som varit med och gissat!

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Äntligen gissade jag rätt!

    SvaraRadera
  2. Ooooops! Har ju tändare (som jag heller inte kände igen i förra GW) och inga tändstickor. Jag måste vara det mest hopplösa fallet med gissningar;-)

    SvaraRadera
  3. Jag gör som du, försvarar min titel!
    Lustigt min gissning igår tycks inte ha gått fram.... men vad gör det!
    Roligt har det varit att vara med i din gissningslek. Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inte sett den sortens tändsticksask på år och dag. Jag har några gulbruna hemma.

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren. Ha en bra helg! / Britt

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)