tisdag 13 december 2016

Guess What? # 9

Höstens sista GW!
Vad har jag fotat den här veckan
Jag tror det är lätt den här gången ... gissa så många gånger du vill! Den som har flest poäng sammanlagt efter dagens GW vinner en liten julklapp från mig :)


Snabbast med rätt svar får tre poäng, alla med rätt svar får två poäng och de med "nästan" rätt får ett poäng ... och det är jag som är domare  

Hos Sanna med bloggen Gems of my Life hittar du mer att gissa på :)

Sammanlagda poängställning finns i den högra kolumnen!

Nu sätter jag på kommentarsgranskningen och så får det vara, tills jag lämnar det rätta svaret i morgon e.m. (onsdag)

Lycka till!

9 kommentarer:

  1. Åh har du börjat med gissningsbilderna igen - vad dumt att jag så sällan går in och läser numera. Detta tycker jag är så roligt. Du har rätt, det känns som jag såg det direkt och då var det nog lätt. Tändsticksaskens bild. /Britt

    SvaraRadera
  2. Solstickans tändsticksask.

    SvaraRadera
  3. Vad menar du med lätt??????! Har ingen aning vad det är. Det enda jag kan komma på är en halkmatta för bakkaret/duschen.

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara en sak Solstickans tändstickor

    SvaraRadera
  5. Jag tror att det är Solstickan tändsticksask!

    Kram

    SvaraRadera
  6. En fantasifull Wettex alternativt mikrofiberduk. En gardin. En läcker vaxduk.

    SvaraRadera
  7. Då jag verkligen inte har en aning, så slänger jag till med canvasväska.

    SvaraRadera
  8. haha...ja jag skriver ett nytt svar ...Tändsticksask....eftersom jag blev raderad :-) :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)