fredag 16 december 2016

Hjälp! - Uppdatering...

Var är "Mina 365 foton 2016"?
Borta!
Bara några dagar kvar av året ... alla bilder förberedda och klara för publicering...
och sidan är 
Tom!
Vit!
Blank!
Trist om nästan ett års inlägg bara försvinner - ja de finns ju kvar, men inte i publicerad form...


Enligt supporten är det många som drabbats och de jobbar med det ... men vilken chock att mötas av en vit sida bara!

UPPDATERING!

Nu funkar det igen ... det blev några oroliga timmar men Blogger har fixat problemen för mig och vad jag förstår för många fler :) Känns bra!

Önskar dig en fin dag!

15 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt :-( Hoppas verkligen att det ordnar till sig!

    SvaraRadera
  2. Va?? Hjälp! Hoppas de fixar!!!

    SvaraRadera
  3. Näe, stackars dig. Hoppas de kan lösa det så du inte behöver göra om. Om det nu ens är möjligt att göra om. Kram

    SvaraRadera
  4. Nejmen hjälp! Vad trist. Man borde ju backuppa på något pålitligt sätt, men det känns rätt krångligt och som en hel del jobb. Ska kolla med mitt webbhotell hur det funkar hos dem. Tack för alertering. Hoppas det går att restaurera allt åt dig!

    SvaraRadera
  5. Å det var då gott att det gick att få tillbaks de igen - till glädje för dig och oss betraktare!!
    :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tekniken är underbar, när den funkar!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Snacka om chock! Men fantastiskt bra jobbat av Blogger att fixa problemet så fort. Jag menar blogspot/blogger är ju faktiskt gratis. Eloge!

    SvaraRadera
  8. Synd det som händer med alla kort då!

    Ha det gott....Kram

    SvaraRadera

  9. Så skönt att allt blev OK igen, sånt är ju en mardröm....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Läsr att det är ordnat nu. SÅ skööönt! Förstår det blev en chock!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Jag har hört om andra som haft liknande problem. Vilken chock att mötas av en blank sida, Det är tydligen mycket strul med Blogger. Jag har fått veta att det är många som inte kan kommentera hos mig. Kan undras hur länge detta ska hålla på. Kram

    SvaraRadera
  12. Oj då det lät ju oroande. Vilken tur att det redde upp sig. Även om dina bilder fanns kvar så hade du säkert lagt ner stort jobb på att välja och publicera. Skönt att det gick vägen. Skön helg! / Britt

    SvaraRadera
  13. Men gud! Har inte varit inne på Bloggen på hela veckan, får kanske gå in o titta om sidan finns kvar 😂 skönt att det löste sig!

    SvaraRadera
  14. Men åh sån tur att drt ordnade sej. Trevlig kväll kram

    SvaraRadera
  15. Så skönt att det ordnade upp sig - vad gör man annars? Bara att acceptera ... och det hade ju inte varit det lättaste!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)