söndag 4 december 2016

Skyltsöndag # 81

Så är det dags för Skyltsöndag igen och jag fick åter gräva i arkivet.
Den här skylten satt under många år vid "vår" väg ... men var den tagit vägen nu vet jag inte.
Observera skotthålet!

Vikt och bantning  - lönsamt för  många veckotidningar ... men här här en säker metod! Klättra upp och gå ner i vikt!  :)

I övrigt har helgen varit fullspikad med aktiviteter ... julmarknad på Lövstad slott
och så har barnbarnen varit här från igår till idag.

Hoppas hitta lite nya skyltar till nästa vecka :)

Det är BP  som förvaltar denna utmaning
 och
  HÄR finns hennes länklista till övriga "skyltare"


Önskar alla en fin 2:a advent!

 

6 kommentarer:

  1. Ditt fotoarkiv är ju rena rama guldgruvan bland annat för skyltar:-) Skotthålet i skylten - jag undrar hur det har hamnat där. Så naturtrogen är ju faktiskt älgen på skylten inte om man säger så;-)

    Gillar vikten med skylten:-) Så himla fyndigt och roligt samtidigt. Bra tänkt där! Dom som byggde den "reklampelaren" har haft humor. Tumme upp här!

    Stort tack för två toppen skyltar och länkarna:-)

    SvaraRadera
  2. Haha! Äntligen ett sätt att gå ner i vikt som även jag skulle kunnat klara av. Kram

    SvaraRadera

  3. Ha ha, älskar viktskylten :)

    Kram ❤

    SvaraRadera
  4. Ser för mig hur en frustrerad jägare som inte sett en enda älg under sina pass, skjuter på skylten för att åtminstone få använda sitt vapen.

    SvaraRadera
  5. Nu var jag inne och läste om din presentspindel. en mycket bättre bild på din, fast den saknade en del av benen. Du hade fått reda på namnet via FB??? Hur då?
    Vid sommarstugan hade vi i somras en väldigt stor spindel på bryggan, tänkte på det då jag såg att din bar på ett ägg, det gjorde den också. Jag har letat på vattenspindel osv. Men ej hittat.
    Kul skyltar du alltid hittar. Fortsatt fin vecka. / Britt

    SvaraRadera
  6. Det lät som en behändig och bra bantningsmetod det där. Nu har andra advent passerat så jag önskar dig en trevlig vecka!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)