torsdag 21 april 2016

Ursäkta dröjsmålet...

... men här kommer svaret  på veckans GW :)

Ingen svarade flaskborste ... men domaren har bestämt att diskborste får anses som tillräckligt nära! Eftersom ingen hade helt korrekt svar, så blir det ingen tre- poängare, men alla som svarat diskborste får två poäng!

Kom precis hem efter årets premiärtur med husbilen, så ni får vänta lite med länkar och uppdatering av poängtabellen. Det kommer under kvällen eller i morgon bitti...

Ha det gott så länge!

8 kommentarer:

  1. Kul tävling och fiffig bild! Synd att jag inte var med från början.
    Fin tid att resa med husbilden nu, fast vi är hemma och fixar med växthuset. Blir nog ingen rejäl tur förrän till sensommaren.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Vilken finurlig flaskborste med en svamp i toppen!
    Hoppas att ni haft en härlig premiärtur! Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt att komma så nära. Jaså nu går bobilen på vägarna igen. Härligt vårtecken. / Britt

    SvaraRadera
  4. Nåja, ganska så nära i alla fall så man ska väl inte klaga :D

    Kram

    SvaraRadera
  5. Alltid när du lägger upp GWn lär jag mig något nytt. En flaskborste - mmmmmhhhhhh, finns sådana? Uppenbarligen. Dessutom en med en himla läcker färg:-)

    SvaraRadera
  6. Mycket snitsig flaskborste. Att det gröna skummet hörde till huvudattraktionen fattade jag inte förrän nu. Tack för att du vidgar mina vyer. :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Borste, var väl lite ok, ����

    SvaraRadera
  8. Kul bild, ha en bra dag������

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)