onsdag 6 april 2016

Påsklämmor...

... just det! Många kunde det, men några har tydligen inte träffat på denna fantastiska uppfinning ... inte än! 
Innan jag började använda dessa, så tyckte jag bara de såg klumpiga ut ... och tänkte att vad gör dem bättre än andra, helt vanliga påsförslutare? Svar ALLT! Kan inte fatt hur jag kunnat leva utan dem fram till för ca. ett år sedan :)

Så ni som inte testat, ni har en bra grej att upptäcka - ja, det är min personliga åsikt - självklart finns det de som tycker tvärtom ... hm ... haha... men de har fel!
Grattis till "Lilla Syster" som var först med rätt svar - 3 poäng till dig!
Grattis till följande duktiga vänner som får 2 poäng var:

Tusen tack till er alla som varit med och gissat - nu är det bara sex dagar kvar till nästa GW :)
Aktuell poängställning efter GW 14 hittar ni här till höger!

Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. En mycket fiffig uppfinning. Funkar både som pås-klämmor och som påsk-lämmor: http://www.karinenglund.com/2014/04/pask/ Samt som hårspännen, förstås!

    SvaraRadera
  2. Men misslyckades jag igen. Klart jag har påsklämmor, men ändå. / Britt

    SvaraRadera
  3. Sådana har vi massvis men inte såg jag det!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oooops igen! Har visserligen sett dom, men har inga själv. Borde nog skaffa dom då jag tycker att de har otroligt läckra färger som man blir glad av.

    SvaraRadera
  5. Håller med dig en fantastiskt bra uppfinning! Något man använder varje dag.
    Ja, snart är det tisdag igen =) Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  6. Där ser man. Även om det först verkar omöjligt kan svaret plötsligt dyka upp.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Jag har en familjemedlem som är helt såld på den där sortens klämmor, men det har inte smittat av sig till mig. Kanske får ge dem en ny chans framöver.

    SvaraRadera
  8. Så förargligt! Påsklämmor har jag gott om, men det är klart jag tittar inte så närsynt på dem...även om jag ser dåligt. Kram

    SvaraRadera
  9. Inte kunde jag se detta! Och ändå har jag massvis hemma och använder varje dag. Men jag är ju närsynt, haha, och då borde jag ju sett!
    Ack ja.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)