tisdag 5 april 2016

Guess What? # 14

Veckans GW kommer här - och efter flera svåra, så kommer nu en lätt!

Snabbast med rätt svar får 3 poäng, övriga med rätt svar får 2 poäng och den som är nära får 1 poäng. Aktuell poängställning ser du här till höger.

Hos Sanna med bloggen Gems of my Life hittar du länkarna till alla deltagare i denna roliga fotolek!
Nu sätter jag på kommentarsgranskningen och den får vara på tills jag ger rätt svar i morgon eftermiddag.
Släpp loss fantasin och börja gissa!

Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Lätt vete fåglarna om jag tycker det är, Jag gissar på låset till en plastburk. Hoppas du är helt frisk nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Ett spänne på ett ryggsäcksband!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Påsklämmor, en burk med snäpplås.

    SvaraRadera
  4. Himla läcker färg - igen! Grunkan mår se ut lätt för dig, men jag har ingen aning. Några ihopstaplade plast-/matlådor kanske...

    SvaraRadera
  5. Lätt ?!?! Hmmm
    Ok Påsklämmor i plast måste det vara
    Eller en byggsats , plastpall.
    Riktigt bra bild !
    Stort Tack för att du är med !!! Och tack för länk !!
    Kram fina Anki

    SvaraRadera
  6. Ha ha, ja det här var ju jättelätt. Jag satt som ett fån och bara stirrade på fotot utan att komma på något att gissa på. Efter mycket tittande har jag nu i alla fall ett förslag. Det är sådana där plastklämmor som man kan sätta på t ex en plastpåse eller något annat som man vill försluta.
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Det måste ju vara påsklämmor!

    SvaraRadera
  8. Det ser ut som knäppningen på en matlåda, men jag får inte riktigt ihop helheten!

    SvaraRadera
  9. Jag gissar på galge. Men vad sjutton är det gula upptill? Det stämmer inte. / Britt

    SvaraRadera
  10. Jag gissar en gång till, fast det är nog ännu sämre. Handtaget på en verktygslåda.Kul tävling iallafall. / Britt

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)