onsdag 13 april 2016

Nästan alla kunde :)

En lätt omgång, där 11 av 14 kunde! 

En pärlplatta - en sådan som barnen brukar göra och sen får någon vuxen värma med strykjärn så det smälter ihop :)

På tävlingsbilden höll jag upp den i motljus mot solen!

Cat var snabbast och får 3 poäng Bra jobbat - Grattis!
Följande gissade rätt och får 2 poäng var - heja er!

Anita på Malta visste, men avslöjade inget - tack för det Anita!

Aktuell tabell finns här till höger - Lilla syster leder fortfarande :)

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Tänk att jag hann först :-)

    SvaraRadera
  2. Så långt tänkte jag inte, trots att barnen gjort massvis med såna här. Troligen är det evigheter sen och lagt i en fack långt in...
    Grattis till vinnarna!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ja, har man inga barn vet man inte heller vad en pärlplatta är;-)

    SvaraRadera
  4. Haha. Det kunde inte jag lista ut. Så häftigt������

    SvaraRadera
  5. Äntligen gissade jag rätt! Nu är jag på hugget kan du tro.

    SvaraRadera
  6. Alltid roligt att gissa rätt.

    SvaraRadera
  7. Tack för poängen! Hyfsat lätt denna gång :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)