onsdag 2 mars 2016

Här kommer svaret på GW 9...

Det var en ID- bricka ... av den sorten man fick när jag var barn. Det här är min och den ligger fortfarande kvar i en byrålåda.

Några prickade in helt korrekt svar.
 Bra jobbat Elisabeth,  Lavendia och  "Lilla Syster"

Ni får 2 poäng var och "Lilla Syster" går upp i topp - Grattis!
Gunnel, som var väldigt nära när hon gissade på en bricka som hänger i en kedja får 1 poäng
Till höger ser ni den aktuella poängställningen :)

Snart är det tisdag igen!

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. ID- bricka var första associationen, men med lite tvekan då jag aldrig sett en rund innan. Min är rektangulär - undra vad den är? Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, en sådan har jag haft som barn. Borta sedan länge!
    Kram

    SvaraRadera
  3. En sådan ID-bricka fick inte jag! Min var rektangulär och såg väldigt "militärisk" ut. Kedjan var av metall och inga små kulor. Har faktiskt aldrig sett den här modellen förut! Jag undrar också, som "lillasyster", var min är, men förmodligen i barndomshemmet. Hoppas man aldrig behöver använda dom!

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag hade en likadan när jag var barn och har den nog kvar någonstans. Kram

    SvaraRadera
  5. Kul. Även jag har nog min någonstans. / britt

    SvaraRadera
  6. En sådan har jag aldrig sett! Min var en stor rektangel...

    SvaraRadera
  7. Jag är säker på att jag kommenterade här men tydligen fungerade det inte.
    Och hur som helst så hade jag fel svar.

    Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)