tisdag 1 november 2016

Guess what # 6

Dags för ny gissning!

Det är Sanna med bloggen Gems of my Life som är den som håller i denna lek...

Nu sätter jag på kommentarsgranskningen och så får det vara, tills jag lämnar det rätta svaret i morgon e.m. (onsdag).
Du får gissa hur många gånger du vill ... så sätt fart på fantasin nu!



Snabbast med rätt svar får tre poäng, alla med rätt svar får två poäng och de med "nästan" rätt får ett poäng ... och det är jag som är domare :)
En liten julklapp utlovas till den som samlat flest poäng efter höstens sista GW, som kommer den 13 december.

Sammanlagda poängställning finns i den högra kolumnen!

Lycka till!



PS  ... nästa GW blir på tisdagen i vecka 46.  DS

11 kommentarer:

  1. Himla snygg färgkombo måste jag säga. Men vad är det?????
    En skosula kanske eller någon slags köksgrej.

    SvaraRadera
  2. Eftersom Rasmus är här under höstlovsveckan försökte jag ta hjälp av honom, men vi går bet på det.

    SvaraRadera
  3. Handtaget/skaftet på en borste☺ jag ska titta närmre i datorn senare. Kram

    SvaraRadera
  4. Skaftet på en tandborste!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ser ut som skaftet på min kattkarda, så det får väl bli sista gissningen då!

    SvaraRadera
  6. Det var ruskigt svårt, men jag gissar på grepp av något slag. Halkskydd.
    Ha det bra och kram till dig.

    SvaraRadera
  7. En massagekudde för nacken ? Eller ngt man borstar av med , fotmassage
    Tack för länk och ännu större TACK för att du är med ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  8. Ingen aning men jag gillar färgen :)

    SvaraRadera
  9. Någon sorts grej för fotmassage :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)