tisdag 22 november 2016

Samma gren...

När jag skrev gårdagens inlägg och valde den här bilden ... då kom jag ihåg en annan bild...
... den här, som jag gjorde i PS då en gång för många år sedan.
Hittade även den här - fotad vid samma sjö...

Minns du den här photoshoppade bilden, som jag visade HÄR ?
Jag blev inte så lite förvånad när den här bilden dök upp på datorskärmen... 
... visst är det samma vattenfall och samma bro?

Här är en annan bild med vattenfall...

Det var allt för idag...
Ha det gott!



15 kommentarer:

  1. Men du vad du kan ... kan inte ... skulle vilja men ...
    /kram Ljusletaren

    SvaraRadera
  2. Säger detsamma som Ljusletaren! :) Snyggt blir det också!

    SvaraRadera

  3. Gud så många ruskigt fina bilder du delar. Mina ögon faller ofta på samma grenar eller annat och de blir fotade om och om igen....Alltid händer det något nytt där och då...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder!!! Fågeln på grenen var ju helt fantastisk!

    SvaraRadera
  5. Grenen där vid sjön är verkligen fantastisk!

    Kram och ha en fortsatt bra dag :D

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiska manipuleringar! Underbart! Sådant skulle jag vilja kunna... Älskar den sista bilden med ansiktet och stilleben. Ett riktigt konstverk. Du borde ställa ut dina bilder tycker jag!!!

    SvaraRadera
  7. Tänk vad man kan leka fram ☺

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder. Sista bilden är helt grym. Jag har fått så dåligt med tid för foto just nu, så jag hinner knappt ta nya bilder. Kanske ska jag leta i mina arkiv och leka lite med gamla foton.

    SvaraRadera
  9. Här visar det sig att fler än jag har favoritmotiv.

    SvaraRadera
  10. Älskade alla bilderna, men fågeln var fantastisk. Visst är det samma bro. Tack och kram

    SvaraRadera
  11. Det är alltid lika härligt att titta på dina bilder. Du måste ha ett enormt tålamod för att ta så många foton och sen göra om dem. Beundransvärt! Kram.

    SvaraRadera
  12. Det var mycket allt för idag! Snyggt,spännande, fantasifullt vackert! Du är en skapare och en inspiratör - din blogg var en av de första fotobloggar jag hamnade på så ...
    Fotokram
    till fotodam!



    SvaraRadera
  13. Fantastiskt att få ett fint foto på en fiskljuse (för det är väl en sådan) Sällan man kan få se dom på nära håll.

    SvaraRadera
  14. Vilken läcker fågelbild! Inte ofta man får ett sådant fotottillfälle!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)