måndag 6 juni 2016

Skyltsöndag # 56

Precis som vanligt är det BP som håller koll på denna trevliga söndagsutmaning  -  HÄR  är hennes länklista till alla som skyltar!
Och jodå ... jag vet att det var igår det var söndag, men då hann jag inte, så här kommer min skyltning idag istället  ... och det är i alla fall en röd dag :)

På ett elskåp hittade jag denna hälsning ...
... och på samma elskåp hittade jag denna kontaktannons :)
Eftersom personen satt upp denna lapp på en offentlig plats så kan han ju inte ha något emot lite publicitet...
Jag är tveksam till ordet hen -  men jag gillar den här lappen som satt på en brevlåda i Gränna...
I Gränna slår man ett slag för bra priser...
... och för skyltfönster som man blir glad av :)
I Tidaholm fanns den här halvtomma anslagstavlan... 
... så i brist på aktiviteter så kan man göra ett besök på Retro. Här är deras skyltfönster och lapparna på dörren.
Jag tänkte göra ett besök, men tyvärr så var det stängt.

Avslutar med en skylt som alla med husbil gillar ... gratis parkering  - centralt och med utsikt över vatten   :)

Om ni undrat varför jag varit osynlig både här på bloggen och med besök hos er, så har vi varit ute på en liten tur med husbilen igen.
 För den som vill så kommer lite bilder någon av de närmaste dagarna :)

Ha det gott!


12 kommentarer:

  1. Det är en kul idé detta med skylt-temat.
    Jag märker att jag har börjat titta lite extra på skyltar och skyltning
    i och med det tema du är med i.

    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är kul med alla tokiga skyltar som finns. Önskar dej en fin dag, kraam

    SvaraRadera
  3. Ta för givet att ni hade njutsamma dagar! :) Bra skyltar har du hittat i alla fall! Toppen! Ha det fortsatt fint.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trodde nog att ni tagit er en tur igen i det soliga Sverige! Härliga skyltar har du hittat med. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt ni har det i er husbil och så mycket ni får uppleva och se. Många udda och unika skyltar hos dig idag. Bara man inte får sig en käftsmäll av de slagkraftiga priserna ;-)

    SvaraRadera
  6. En absolut toppen skyltkavalkad hos dig här idag. Nu kan du det där med perfekt skyltning ser jag:-)

    Favon är kontaktannonsen, gubbkärringen och retroskylten.

    Det är så kul att du tänker på Skyltsöndagen under dina turer med husbilen. Fortsätt gärna med det:-)

    Tusen tack för skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
  7. En absolut toppen skyltkavalkad hos dig här idag. Nu kan du det där med perfekt skyltning ser jag:-)

    Favon är kontaktannonsen, gubbkärringen och retroskylten.

    Det är så kul att du tänker på Skyltsöndagen under dina turer med husbilen. Fortsätt gärna med det:-)

    Tusen tack för skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
  8. Vilka trevliga skyltar dagen till ära!

    SvaraRadera
  9. Kul skyltar och jag ser fram emot bilderna från din senaste utflykt

    SvaraRadera
  10. Jag hittar aldrig så kul skyltar här, eller också är inte mina ögon inställda för det. Ser fram emot fler bilder. Kram

    SvaraRadera
  11. Wow en toppenskyltning det här. Jag kan inte annat än gilla den helskärpt. Tack för den.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)