söndag 26 juni 2016

Skyltsöndag # 59

Söndag igen ... och då är det dags för ny skyltning hos BP  :)

Hm ... anar en aning irritation här. Ett vänligt Stäng dörren, tack - med en glad min ... och sen en röd lapp ovanpå - STÄNG DÖRREN (för f**n!)

Det här kändes lite lockande i värmen, men det var fel tid och så hade jag ju bilen...
 

OM man är Strut eller Bägare ... ja, då har man egen ingång :)

 Det här lilla röda huset ... lite snett och vint ... eller?
 Fel, fel, fel - läs på lappen i fönstret!

Till sist ... en tanke om tid ... :)
 Om det känns som att tiden inte räcker till ... ja, då får man skaffa sig lite extra!

Vill du se vad de andra "Söndagsskyltarna" visar så  kolla BP:s länkar...

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Jag gillar skylten i fönstret.... det är världen som är sne......
    Jag hoppas att du har en bra midsommarhelg, även om den nu sjunger på sista versen. Igår tropiskhetta i natt kom det visst lite mer välbehövligt regn. Ha en bra söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Säger som ovan, skylten i fönstret var jättecharmig, och väldigt sann. Roligt detta med tokiga skyltar. Kram och trevlig dag

    SvaraRadera
  3. Du är fantastisk på att hitta roliga skyltar. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga skyltar var och en på sitt sätt :D

    SvaraRadera
  5. Oerhört fina skyltar. Gillade skylten i fönstret om den sneda världen.
    SkyltsöndagsKram ♥

    SvaraRadera
  6. Gillar skylten om att det är "världen som är sned". Skön inställning ;)

    SvaraRadera
  7. Är oerhört impad över din skyltkavalkad! En salig blanding av roliga och tänkvärda skyltar. Att välja en favo här är inte lätt, men jag faller nog ändå pladask för skylten på huset. Så himla skoj!

    1 000 tack för en toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt att du fått ihop så många trevliga och roliga skyltar OCH dina egna kommentarer till dem!
    Ingrid

    SvaraRadera
  9. Vad många fyndiga skyltar du hittat!!

    SvaraRadera
  10. Vilka otroligt härliga och bra skyltar du har hittat! 😊
    Älskar alla.
    Men jag börjar undra om inte jag är lite sne. För i mina ögon ser huset rakt ut ju! 😕
    Tack för härliga skyltar!
    Kram.

    SvaraRadera
  11. Många annorlunda, roliga och intressanta skyltar. Man mer än anar irritationen på dörren.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)