lördag 18 juni 2016

Lördagscitatet # 48

Fler citat hittar du hos Marie :)

Ha det gott!

15 kommentarer:

  1. Studsar i livet, ett nytt ord! Jag ska lägga det på minnet. Härlig bild!
    Kram och en fin midsommarvecka!
    Karin

    SvaraRadera
  2. Den var ny för mig och jätte bra! :)
    Ha en fin lördag. Här kommer det regna hela dan... Trist!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nytt citat för mig, men sant ♥
    Ha det gott, här är mulet men uppehåll.
    Lördagskram!

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt bra citat för vem kan kontrollera livet...
    Stor kram och önskar dig en fortsatt mysig lördag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Absolut ÄLSKAR billden och det passande citatet så här i fotbollstider! Riktigt bra! Å Göran Zachrisson är en av mina absoluta favo kommentatorer, och det trots att han har golf som huvudämne. Hans krönikor är så speciella och annorlunda. Gillas skarpt!

    SvaraRadera
  6. Så bra, just så är det, ibland studsar det verkligen iväg, tur att den kommer tillbaka, ha det så bra med denna lördag, kraaam

    SvaraRadera
  7. Kuligt citat haha.
    Önskar dig en skön lördag och kram från mig

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en fin lördagskväll! Här studsar slagregnet och går hårt åt blommorna.... men det kanske studsar upp igen?=)

    SvaraRadera
  9. Så kan man definitivt se det.
    Ha det gott på söndagen
    kram Meta

    SvaraRadera
  10. Jasså har han sagt något så klyftigt, haha. Ja sportjournalister är snabba i repliken, o så sant som det var sagt! Ha en fortsatt fin helg/Kram

    SvaraRadera
  11. Du hittar alltid så perfekta bilder till citaten. Kram

    SvaraRadera
  12. Perfekt samspel mellan ord och bild!

    SvaraRadera
  13. Perfekt bild och bra citat av honom :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)