lördag 5 december 2015

Lördagscitatet # 20


Fler citat hittar du hos Marie .. :)

14 kommentarer:

  1. Så klokt och sant. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Så fint i bild och ord. Och något att tänka på. / Britt

    SvaraRadera
  3. En helt fantastiskt underbar bild och mycket kloka ord!

    SvaraRadera
  4. En fantastisk bild! Å citatet är klokt och sååååå sant!

    SvaraRadera
  5. Det finns många citat som går rakt in i hjärtat och är så sanna. Tänk om alla tänker så.Vacker bild till också
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Vilken underbart upplyftande bild, denna lågtryckslördag då Helga måste ha vänt och kommit tillbaka hit med oförminskad styrka!
    Pareidolia, nä inte hört det ordet, jag läste på och det var intressant. Gubben i månen, t ex. Kul att lära sig nåt nytt!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Så sant som det är skrivet.
    För visst vill man ha en doftande vänskap med alla sina vänner.
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  8. Det där stämmer gott det. Kanonbra citat som jag skall skriva ner.

    SvaraRadera
  9. Men visst är citatet jättebra och verkligen något att tänka på. En helt underbart bild med fin vinkel och ljus !
    Ha en fortsatt fin andra adventskväll !
    Kram

    SvaraRadera
  10. En verklig vän....är guld värd!
    Härligt foto, har du krupit på marken?
    Ha en fin vecka!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  11. Hej, det var en tydlig och fin liknelse! Jag köpte i hastigheten ett par hyacinter i närbutiken. Som jag blev besviken när jag kom hem och läste på krukan, vit, svag blomdoft. Jag ville ha rosa starkt doftande förstås! Dotterns exman var allergisk så under många jular fanns inga hyacinter i mitt hus. Men nu är det fritt fram, julstjärnor, som förresten inte doftar alls, tycker inte jag är så fina. Nej hyacinter är mina julblommor. Kram från pörtet

    SvaraRadera
  12. Vackert, läs- och tänkbart, en stilla stund i vänskapens blåa blomma!
    Kram du goa människa och fotograf tillika :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)