fredag 11 december 2015

Bildbeviset...

Ja, så här blev den då... :)

Önskar alla en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Jag visste väl att det skulle bli en jättetjusig dörrkrans! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag visste att den skulle bli såå fin!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men oj vad fin den blev! Vad roligt att ta litet från naturen och få till det så. / Britt

    SvaraRadera
  4. Den skulle jag inte skämmas för att ha på min dörr :) Så vacker och naturlig julekrans på dörren. Bättre kan det inte bli.
    Önskar dig en fin, solig fredag !
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kanonfin!!!!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Där satt den. Å fin blev den med gamla hederliga "tillbehör". Det gillar jag skarpt:-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)