lördag 28 november 2015

Lördagscitatet # 19


Fler lördagscitat hittar du hos Marie  :)

10 kommentarer:

  1. Ett väldigt sant citat. Man vill ogärna överge det säkra och hemtama, även om det verkar spännande att ge sig iväg. Kram

    SvaraRadera
  2. Vacker bild - får mig att drömma mig bort till ljusa varma dagar!

    SvaraRadera
  3. I synnerhet i en segelbåt :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, så är det nog. Det där att ta steget och kliva ut i det okända kräver mod. Fin helg och advent till dig Anki!/Kram

    SvaraRadera
  5. Citatet är så sant tycker jag. Det krävs mod att pröva det okända.
    Önskar dig en fin första adventshelg !
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vacker bild och ett bra citat
    Ha det gott i Advent
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Håller helt med! Jag menar det invanta är ju ren rutin och man vet precis vad som väntar varje dag. Att ge sig av betyder ju ofta äventyr och många okända faktorer som man inte är van vid från rutinlunken. Helt klart en toppen citat - och en toppen bild förresten!

    SvaraRadera
  8. Ett sant och tänkvärt citat!
    Själv har jag inte så mycket mod för jag är dålig på att ge mig ut i det okända!
    Håller mig helst till det trygga och hemmamatch! :-)
    Ha en riktigt fin första advent!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  9. Jag valde också ett båtcitat denna veckan:-)))
    Kram Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)