fredag 3 februari 2012

Äntligen fredag!

Skönt med lite ledigt...

Dagen började med en kall morgon och då är det skönt att kunna tända i järnspisen...
... ingen snökanon i sikte idag heller...
 Fuskade lite på eftermiddagen och tog ut en ½-dags semester - bara så där, hux flux och det kändes väldigt bra!
Orsaken var att jag bara måste hitta något att ta på mig. I morgon ska vi på 70-årskalas och det kan nog bli riktigt kul :)
Hittade en kul affär, som jag inte sett förut... och har redan glömt vad den heter - men fina saker hade de i alla fall.
kan inte komma ihåg vad affären heter - minnet är bra, men kort...

... fina grejer,,,
och läckert röda träskor
... men inga kläder... efter mycket möda och spring runt, runt, så hittade jag till slut en tunika ,som jag tror blir bra och som bonus en skön polotröja på rea :)
Ingen bild... än...
Fredag kväll med "På spåret" och Skavlan... ett glas rött, lite ost och kex...
Önskar er en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Såg mysig ut den affären ofta springer jag in i sådana hittar en massa roligt men när jag sedan tänker efter, vart ska jag ha grejen, så har jag ingen plats så då blir det inget köp;)

    Jag har en så där lagom skön helg mitt i min snökanon...och arbetar natt nu i tre nätter, det bästa av allt är när man får gå hem till sängen när de andra kommer morgontrötta:)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Såna där affärer är alltid roliga...oftast hittar man något litet som kan passa...eller också blir det liggandes när man kommer hem!!
    Åhh så kul med kalas!! Man träffar en massa trevligt folk och äter så magen står i fyra hörn...
    Ha en bra lördag och ha så trevligt på kalaset!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.