tisdag 31 januari 2012

Dagen S...

... som i slut... eller sista dagen...

Ja, så kom vi då till den oundvikliga dagen, då ArkivData tog farväl av de sista deltagarna. 
Kaffe och tårta och många kramar...

(lånad bild från internet)
Finfin avskedspresent från deltagarna... tusen tack! Saknar er redan...

Härlig azalea från tjejerna på RehabResurs... tack, tack - kommer att sakna er också...



Så är då den här dagen till ända... men en hel del arbete återstår innan vi kan lämna tillbaka våra nycklar och kliva ut genom dörren för sista gången...

6 kommentarer:

  1. Fin present och vacker blomma, det var du säkert värd! Tråkigt med uppbrott, men ibland kan det ju komma något gott ur sådana också!
    Tjusig blankett du fick häromdagen! :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Mums för tårta, men i övrigt låter det ju lite sorgligt.

    SvaraRadera
  3. Hej Anki!

    Hoppas det ordnar sig!
    TACK för tipset om Skärblackafilmen, har ej hunnit se mer än inledningen för jag skall för ovanlighets skull arbeta i dag. Jag rapporterar om det senare.

    Jag har varit i Saluhallen och handlat med föräldrarna.

    Jag var på kommunalkontoret och skrev under faderskapserkännande 1967.

    Jag har bott på hotell Post ett otal gånger, ligger ett pappersbruk utanför staden.

    ETES var man ju och handlade godis.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Anki ocg tack för besöket !! Jag lägger in dig i min blogglista. Välkommen att bli följare på min blogg. MVH Janne o Lilly

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tråkigt att det gick som det gick med din arbetsplats. Förstår att du kommer att sakna alla dina vänner där.
    Du har talat så gott om dem i dina inlägg här på bloggen så jag hoppas att de läst.
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. Alltid lika sorgligt med att bryta upp alternativ att sluta. Hoppas att du hittar en ny vändning, som blir något positivt!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)