fredag 10 februari 2012

Utlottning...

Björke Vävstuga
 är ett fantastiskt ställe med underbara saker.
Just nu pågår en utlottning av en sådan här fin brödpåse att förvara
 det hembakta surdegsbrödet i...


... och om ni mot förmodan inte vill ha just en så´n, så finns det massor med annat där - underbara dukar, kuddar, möbeltyger och handdukar...
Och varför inte planera in en dag framåt våren för en utflykt - här finns även en kaffestuga och en fin trädgård...
Och så kan ni ju passa på och komma till mig en stund också ... 
... jag bor bara 1 ½ mil därifrån. :)

6 kommentarer:

  1. Så bra att bli påmind, jag såg detta för någon dag sedan men hade inte tid då. Men nu SKA jag bli med i utlottningen. Visst har de helt underbara tyger, jag brukar kika runt där lite och dregla.
    Ha en fin helg!
    Leena

    SvaraRadera
  2. Härlig påse. Eftersom jag älskar utlottningar så är jag så klart också med nu. Kanske är det någon Anki eller Ankii som vinner:)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Kul att du vill vara med i vår utlottning:)
    Önskar dig lycka till;)
    Tack för fina ord om oss:)

    Kraam O trevlig helg:)

    SvaraRadera
  4. Hej Anki!
    Det är inte svårt att direktlänka en bild, markera bilden när du gör ditt inlägg och gå upp och klicka på knappen Länk, i rutan som kommer upp klistrar du in adressen till den aktuella bloggen. Färdigt! Jag kollade igen hur det ser ut när man direktlänkar och ser att Google har lagt till utförlig instruktion där i den rutan, så det är lätt att förstå! :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. *fniss* Nu gick det ju bra!
      Kram Pia

      Radera
  5. Antecknar direkt som utflyktsmål!! Alldeles lagom långt dessutom härifrån gnällbältet...Vankas det sen gott kaffe i närheten så...*L*
    Ha en bra helg!!
    Kram kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)