onsdag 25 februari 2015

Ett vårtecken till :)

De knallröda skålsvamparna, scharlakansvårskål... nu är de på gång... nu är det vår :)
I rena glädjefnattet över svamparna så blev det en snurrig fantasiredigering av en av tulpanerna i vasen på köksbordet...
 .... och en som fick nya färger...
 Så har jag lekt lite för att få till bilder till mina 365 foton...
... temat flyta...
... och under ytan-...

Solen har kommit upp bakom skogen... hoppas på en fin dag med fler vårtecken.
En dag som gjord för en promenad :)

Ha det gott!

15 kommentarer:

  1. Vilka svampar! Sådana har jag aldrig sett. De är ju riktigt vackra!
    Japp solen skiner och fem grader är det. Vårkänslor spirar här också!
    Himla roliga fotolekar du gjort:-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fantasifulla bilder. Att det finns så röda svampar. Jag har då aldrig sett sådan.
    Här har det varit dåligt med sol, men det ser liksom litet ljusare ut idag. Det får bli promenad. / Britt

    SvaraRadera
  3. Har du verkligen hittat svamp nu? Kul sätt att leka med bilder. Ha det gott.

    SvaraRadera
  4. Ja du är otroligt duktig med dina fina bilder!
    Snart rullar Våren in på allvar :-)

    Ha det Bäst/SolKram

    SvaraRadera
  5. Oj vilka lustiga och färgstarka svampar. Har aldrig sett sådana förut. Fin fotolek på temat :-)

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska bilder du åstadkommer!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Här var det FLYT idag...*fniss*!! Så duktig och kreativ du är, här är det fortfarande en lyckträff om kameran kommer med ut på promenaderna.. Igår fick jag lite vårkänslor på eftermiddagen, så då fick den följa med. Kanske kan bli en repris idag lite senare. Tulpanbilderna var också läckra, och för att inte tala om de vackra skålsvamparna!
    Idag är jag lite isolerad, de har grävt av vägen så vi kommer varken ut eller in. Förhoppningsvis klart till kvällen, men bara vetskapen om det gör att jag känner mej lite ensam...
    Ha det så gott!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Du har lekt på bra. Kram Bosse

    SvaraRadera
  9. Alltid kul med fotolek och fint blev det. Skålsvampar har jag aldrig sett, så fina de är. Kram lotta

    SvaraRadera
  10. Vilka läckra bilder! De röda svamparna var riktigt söta!
    Ha det så bra!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Anade nog att man kan bli snurrig av vissa svampar :) Väldigt läckra är de. Tror bara jag sett orange liknande.
    Ha det fint
    Anette

    SvaraRadera
  12. Åååå, fina bilder! Båtbilderna är hur söta som helst! Svarade på min blogg och kom på att det är kanske här jag ska svara :-) Spanaren får gärna ta denna månad så tar jag nästa, jag vill hinna kolla lite vad som har varit först!

    SvaraRadera
  13. Röda skålsvampar har jag aldrig sett! Nu lärde jag mig något nytt! - Tack! :-) Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)