lördag 23 juli 2016

Lördagscitatet # 53



Hos Marie finns fler citat :)

Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. hihi.....så bra citat !! Så är det. Underbar bild av Sixten !
    Tack Anki för tipset om veckonummer !
    Ha en riktigt fin helg !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har ingen erfarenhet av katter eller hundar, men att de är olika till sinnet har jag förstått.
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Har varken erfarenhet av hundar eller katter, men citatet var himla roligt:-) Å bilden - ja, det dröjer nog ett tag till h*n återkommer;-)

    SvaraRadera
  4. Så sant som det är sagt! Är hundägare nu men har haft katter också så jag vet hur det är :D

    SvaraRadera
  5. Så sant så sant! Fint foto på underbara Sixten. Gör en förstoring och sätt på väggen eller tryck upp fina vykort =) Kram

    SvaraRadera
  6. Svar: Visste väl att du skulle identifiera och artbestämma baggen. Å vad tror du om mig egentligen;-) Jag slår bara ihjäl småkryp som är äckliga och farliga typ getingar, spindlar, kackerlackor (utomlands), småkryp (inte myror), myggor och larver. Den där Myskbocken var ju vacker. Dessutom gick han väldigt fort där ute på parkeringsplatsen, så då hade jag fått trampa ihjäl honom, vilket jag alltså inte gjorde.

    SvaraRadera
  7. Hahaha! Du hittar alltid så passande bilder till dina citat. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)