fredag 23 november 2012

Hjälp! Kommentars-fältet är försvunnet...

... åtminstone för en del... mystiskt... 
Har fått några kommentarer på andra inlägg där det påpekats att kommentarerna är borta, alltså att hela kommentarsfältet är försvunnet. Jag öppnade bloggen med Explorer och såg att så var det faktiskt. Använder normalt Chrome och då finns kommentarerna där de ska...

Det finns ju många olika webbläsare... Explorer funkar inte här - inte just nu i alla fall...
Efter lite letande runt på webben så fick jag tipset att byta "inbäddade" kommentarer till "helsida" eller "nytt fönster"... Har testat men ingen skillnad. Finns det någon som har en aning varför det blir på detta viset så är jag tacksam för hjälp :)


Förresten... jag fick ett mail från Handelsbanken... konstigt... jag är ju inte ens kund där. 

tror de att jag är dum, eller...
... har jag ett bortglömt konto där? 
Det skulle ju inte vara fel - åtminstone inte om det finns lite pengar på det också :)

Ha det gott!


PS Var inne via Explorer och kollade... nu finns kommentarerna där också :)  DS
Kram

4 kommentarer:

  1. Jag kunde kommentera för en stund sedan. Men när saker krånglar är jag helt väck. Jag kan inte få in några bilder längre och då kan jag lika gärna lägga ner. Även om mina bilder inte är fulländade, så är de iallafall bättre än det jag skriver. Hoppas det löser sig för dig.

    SvaraRadera
  2. Från min telefon ser det ut att funka!

    Trevlig helg o
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du inte klickade någonstans i mailet, man ska väl helst inte öppna det.
    Handelsbanken gick ut och varnade imorse för nätbedragare.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Vi har inte haft några problem med din blogg alls. Vi har kunnat kommentera hos dig, och hoppas också att du fått dem. Men de här lurendrejarbreven börjar bli lite för många. Vi har också fått flera stycken. Från Blocket bl.a. annat där de vill ha ett konto för att betala tillbaka pengar som de fått för mycket. Brev om att släktingar i alla möjliga länder har testamenterats pengar till oss och vi skal betala in juristarvode för behandlingen och sedan ett konto för arvet, också om att vi vunnit storkovan på utländska lotterier. Om det vore sant ändå, men tyvärr är det ju folk som går på det, inte vi. Men vi har hört om de som gjort det. Hur orkar dessa bedragare hålla på och lönar det ig för dem. Bara undrar. Kramar 3 M

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.