onsdag 14 mars 2012

Själv är bäste dräng...

... ja det är mitt motto enligt ett test jag gjorde idag.
Och så här är alltså jag  :)

Den kreativa individualisten

Med hjälp av din fantasi och kreativitet försöker du få klarhet i teoretiska frågor.
Du är verkligen ointresserad av ledarskap och makt och älskar i stället att hitta finurliga samband som andra inte brukar se.
Du värderar gladeligen kunskap och logik, vilket gör att människor runt omkring dig uppfattar dig som lite svår att komma inpå livet. Det gör inte så mycket för din del eftersom du värderar kunskap och logik högst av allt.

Jag hittade det genom bloggvännen Ankii .
 Här kan den som vill prova - ganska kul, men om det stämmer - ja jag vet inte... eller jo, lite kanske...


Och på tal om dräng - oj vad jag har jobbat i trädgården idag...  klippt och krattat och krattat och klippt... och aj, aj, så ont jag har i ryggen och min dåliga axel...
Nu sitter jag i soffan och samlar nya krafter till i morgon...
Vad jag ska göra då?
 Jo,  i morgon kväll ska jag på träff med Restad Fotoklubb - månadens tema är macro... och det ska bli jättekul  :)
Och så ska jag köpa nya tulpaner!


Ha det bra!

8 kommentarer:

  1. Men då - gillar du kunskap och logik bättre än mig?? fniss. Ja kanske är de så, precis så vi är som testerna säger:) kul är dom varjefall.

    Krattat i trädgården har jag inte gjort, men jag har ridigt i de vackra vädret o de var gudagott...mmmm

    Kramiz o go kväll

    SvaraRadera
  2. Det där måste jag genast klicka mig vidare på :-) åhh.. herregud krattat och grejat, tänk här sitter jag med en meter snö. Min mans mamma hade rätt då hon sa vi var inte klok som inte flyttade söder ut, vi som var ung. Nu är vi liksom för gammal så vi får fortsätta skotta snö hahaha.. men det tinar så jädrar annakka vissa dar.

    Längtar efter sommaren samtidigt som jag gruvar lite för då är man väl ställd som arbetslös då det SKA vara årets höjdpunkt. Men man får väl lära sig leva med det också.....

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. mitt motto blev:skrattar bäst som skrattar sist hahaha

    //Anki

    SvaraRadera
  4. Hej, vad kul att du också ska inventera, började du förra året eller är du också "ny" .Jag (vi)börjar i år och jag kan säkert behöva lite hjälp och tips för jag är långt ifrån expert på växtkännedom men tycker det är väldigt roligt!
    Jag lägger mig som följare på din blogg så kan vi kan följa varandras arbete lite. Inom vår ruta är det mycker vatten och åker så på så sätt är det mycket som "går bort" men vi har flera trevliga ängar, ser fram emot detta.
    Ha en fin dag och må så gott.
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Så här är tydligen jag:
    Utåtriktad!
    Observant!
    Känslosam!
    Eftertänksam!
    Om det är bra eller dåligt vet jag inte men det är i alla fall för sent att ändra! Gamla hundar...................
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ujujuj...nu får jag nästan lite panik när jag förstår att vårbruket i trädgårdarna redan är i gång!! Envisa förkylning...orken är inte tillbaka, så det blir till att stilla sej ett tag till.
    Nu måste jag nog snart göra testet också, eller det kanske är bättre jag inget vet...och omgivningen också!!
    Ha det så kul på fotoklubben!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Ja det brukar kännas att stöka i trädgården men fint blir de ju oftast. Härlig tid som vi har framför oss.
    Önskar dig en fin helg/kramen

    SvaraRadera
  8. *hi hi* Jo det där känner man igen, krattat och klippt och glömt bort att man otränad är! Sånt känns! Men samtidigt är det ju en skön känsla att veta att man verkligen gjort något och så blir det ju fint också! Kul med fotoklubb, skulle man kanske..
    Ha det gott, Anki!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.