torsdag 27 augusti 2015

Tävling!


Hittade igår två presentkort till SF Bio... de går ut den 20 december och eftersom jag inte kommer att utnyttja dem så tänker jag nu lotta ut dem bland mina bloggvänner...

Om du vill vara med så ska du svara på följande frågor:
I vilket landskap bor jag?

Följdfrågor på det aktuella landskapet:
Vilken landskapsblomma?
Vilket landskapsdjur?
Vilken landskapssvamp?

Skriv inte svaren i kommentarsfältet, utan skicka dem istället till min e-postadress senast på söndag kl. 21:00.
Adressen är:  anki.arvidson(at)gmail.com

Den som är snabbast med flest rätta svar vinner alltså mina två presentkort...
Jag meddelar rätt svar samt vem som vann i början av nästa vecka.

Till er som vill vara med - Lycka till!

8 kommentarer:

  1. Med mitt förflutna är jag nog diskvalificerad från att delta!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut - så är det allt Lennart!

      Radera
  2. Kul med tävlingen !
    Ha det det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul med en tävling på morgonkvisten. Jag har skickat ett mail till dig. Kram

    SvaraRadera
  4. Kul tävling, men jag går aldrig på bio. Så det är bäst att inte jag vinner. Lycka till för någon annan.
    Vad bra hjälp jag får av dig när det gäller datorn. Senaste inlägget hade jag förberett innan, men gjorde om det så att bilderna blev som de skulle. Ja, jag är faktiskt så dum så jag inte fattade att det var så man gjorde. / Britt

    SvaraRadera
  5. Kul med tävling men jag går inte heller på bio, jag gör hellre som tjuren Ferdinand.... ha en fin helg Anki!

    SvaraRadera
  6. Hejsan samma sak med mig, kommer aldrig på bio heller. För jobbigt med både buss och Rullator.
    De biljetterna unnar jag någon bionist. Men kommen tera vill jah göra, det är ju det som håller oss bloggare vakna vuid datorn.

    Men man hinner inte skriva varje dag, hinner gör man väl, men man vill ju ha något att skriva om också.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)