tisdag 17 januari 2012

Jag har fått en Award!



Tänka sig - jag har fått en Award... min första - åh så kul!
Tusen tack till dig min nya bloggvän  Lennart, som tycker att jag behöver uppmuntras... så sant, så sant...

Till Awarden hör två uppgifter...
Man ska tacka den man fått den av samt länka till den personen...
man  ska skicka den vidare till fem bloggare, som har färre än 200 följare och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.


Det är inte lätt att välja ut några speciella bloggvänner... alla - precis alla är värda en Award - gillar er allihop jättemycket!
Föjande bloggar får ta emot min Award den här gången:

5 kommentarer:

  1. Nämen...tack rara du..blir jätteglad för denna award..♥..Hoppas du har det bra ...och fina foton du tagit!..Kram Marie Louise

    SvaraRadera
  2. Hej Anki!
    Jag uppskattar och blev jätteglad för att du tänkte på mig! :) Så stort tack för det!
    Jag har för länge sen bestämt mig för att hålla min blogg awardfri. Får kanske göra en liten skylt och lägga ut som visar det, vet att en del har det.
    Hoppas du inte tar illa upp?
    Ha en bra dag!
    Kram Pia
    (Skrivet 17/1-12, kl. 10.24, test! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snälla Pia - självklart respekterar jag ditt beslut och tar absolut inte illa upp, men jag hade förstås inte en aning...
      Ha en bra dag själv!
      Kram
      / Anki

      Radera
    2. Tack Anki! Nej, du kunde ju inte veta. Men nu blev jag äntligen färdig till att göra mig en liten skylt och lägga ut! Det har bara varit aktuellt en gång tidigare på bloggen att jag fått en award, men jag har ju haft hemsida i 10 (!!) år och både skickat och tagit emot många awarder genom den!

      Men jag tycker ju som du att alla är vi lika mycket värda och alla är värda "awarder"! :)
      Nu väntar snart sängen, så jag säger
      Kram och God Natt!
      /Pia

      Radera
  3. Grattis till awarden,den va du värd!
    //Anki

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)