måndag 23 januari 2012

Äntligen...

Då blev det då klart då - äntligen! 
Tisdagen den 31 januari är nu helt spikat till sista dag för våra deltagare. Skönt att äntligen få det bekräftat!
--------------------------------------------------------------------------------

Och äntligen så kom då snön - inte mycket, men i alla fall. Jag kan väl inte påstå att jag är så jätteglad över den, men kanske kan det bli några snöiga, soliga vinterbilder :)

Sixten brydde sig inte om snön, utan stegade iväg till skogen...




Bortglömda... tomtefar och tomtemor...
Glad Ludvig

Glad Casper gillar snön
... och så en bukett tulpaner som gör mig glad :)
P.g.a. krångel att kommentera här, så fick jag tipset att byta till pop-upp. ruta... provar det...

8 kommentarer:

  1. Hej här också!
    Vilken fluffig snö ni fick, vår var ganska blöt och tung! Det ser man ju här hur kul det är för de små barnen med lite mer vitt! Mysiga bilder!

    Har också hört att det fungerar med popup, men jag vill ha mina inbäddade! Det är bara där som Svara-funktionen är tillagd och jag tyckte det var kul!

    Den som tipsade om deln.knapparna sa att det fungerade sen. Fast ibland tycker jag man varken vet in eller ut vad som fungerar och inte!
    Kram Pia
    PS. Bara nyfiken, vad står AD för?

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg med varierande läsning och fina bilder.
    Tack för besök!
    Hälsningar/SA

    SvaraRadera
  3. Tja, snön kommer ju vare sig man längtar efter den eller inte ;-). Tänkte kanske åka norrut i veckan och använda den till något = åka på t.ex.

    SvaraRadera
  4. Vackra vintriga bilder!! Här snöade det lätt, tidigt i morse, men knappt så det täcker marken.
    Skönt med besked, men det kunde ju vara trevligare sådana...men nu vet du vad du har att förhålla dej till och det kan ju skapa ett visst lugn i alla fall.
    Ha det så gott!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh blir du/ni arbetslösa nu då?Tack för kommentar inne hos mig jo jag ville ändra bloggen nu när jag och våren är på G =)och hela min tillvaro börjar ljusna.
    Bor du i närheten av Grensholm!?,har förstått att du bor åt det hållet eller?
    Jag hyrde där någon gång på stenåldern
    -79 tror jag det var.Hade min häst inhyrd hos Harriet R.
    Kram från Blekinge

    SvaraRadera
  6. Fina bilder...den på tulpanen var härlig så fina färger.

    Sv: ja den snön...hade jag gärna varit utan....ska tydligen komma mer enl väderrapporterna....men men vi har ju vanan att få snö, förra vintern kom det sammanlagt över två meter..
    Bra dag!

    SvaraRadera
  7. Popup-ruta, det var något nytt. Vad hittar de inte på.
    Så klart vill man ju kunna kommentera när man är inne på någons blogg.

    Alltså Anki du tar andan ur en, så himla mycket att titta på och jag har inte varit inne på din sida på en lång tid nu.
    Men det ska bli rättning i ledet nu. Speciellt som jag lagt upp din sida i mina länkar på min hemsida så är det väl skräp om jag inte tar mig tid själv. Så Anki vi kommer att ses lite oftare.
    Kramiz Gunlaug

    SvaraRadera
  8. Många fina foton! Tulpanen var mitt i prick!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)