fredag 31 augusti 2012

Ludvig...

... fyllde 1 år igår :)
Och vi var förstås där och grattade!

Grattis finaste Ludde!
Glad :)
lilla gottegrisen
 kokosboll - det är kalas det :)
Rör inte min tårta!
Storebror har svårt att vänta :)
Nytillskott vid Ugglebo
Lekstuga och studsmatta 
Casper visar :)
 Studsmattan är populär...
... men lite svårt att hålla balansen på när brorsan gör höööga hopp  :)
Det blev en fin eftermiddag med gott fika och god tårta... och framför allt härliga, underbara barnbarn!
Tack!
♥♥♥♥♥♥♥♥

Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Näää, hjälp såå söta...
    Kan det bli bättre..jag ler...
    Ha en riktigt fin dag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken söt liten plutt..pluttar..barnbarnen, de är så goa..Ha en fin helg..kram till dig//Karina

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på dina barnbarn! Ludvig verkar gilla kokosbollen. Vilken mysig lekstuga de har killarna. Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart! Barnbarn ska avnjutas glupskt och hämmningslöst. Skäm bort dem och ge dem allt det där som du aldrig vågade ge dina barn: Massor av godis, lov att vara uppe sent, redlöst med bus m.m.

    SvaraRadera
  5. Precis så ska en födelsedag firas. Vad gulliga de är båda två. Jag samlar fortfarande. Vad? Mig själv.

    SvaraRadera
  6. Så kul lilla söta Ludvig verkar ha det bland tårta o paket,då trivs de små !!
    Här har det regnat rejält så nu kommer svampen hoppas vi.

    Ha det gott o lev väl !!!!

    SvaraRadera
  7. Dessa små efterrätter i livet....så underbart att ha dom!!! Man blir alldeles varm i hjärtat av att se dom glada o lyckliga!!! Ett år redan....
    Sitter nu i hamnen i Valdermarsvik o tycker livet är ganska behagligt. Men i morgon påbörjas hemfärden igen....
    Kram Kram

    SvaraRadera
  8. vilka små godingar:-) <3 ja, du di dära studsmattorna..de är mycket roliga tycker även den lilla damen på denna gården;-) och även "tanten" (jag) oxå faktiskt,hihi;-) den är väldigt välanvänd här kan jag meddela:-)

    hoppas allt är väl med dig<3

    varm kram

    SvaraRadera
  9. Vet du, Anki, det är så konstigt: Varje gång jag går in på din blogg via min bärbara, så får den spader. När jag stänger ner din blogg, så lägger samma sida upp sig gång på gång på gång och jag måste våldstänga den. Nu ska du inte tro att jag anklagar dig - inte alls, men konstigt är det.
    Det har blivit så att jag alltid tar dig sist i raden av bloggar, som jag går in på, så då kah jag ju stänga ned datorn ändå.
    Men förtvivla inte, jag kommer även i fortsättningen att besöka dig, du är ju så flitig på min och Kims blogg, så jag fortsätter att hålla kontakten.

    SvaraRadera
  10. De är för söta de små barnbarnen. Det bästa är att man bara har kul med dem, gosar och kramas och leker. Sedan när man blir trött kan man lämna dem till föräldrarna och säga, det var kul, men nu får ni ta ansvaret. Kanske därför man upplever det så positivt med just barnbarn, kul, men inte huvudansvret. Tror det faktiskt . Hur som helst underbar är de små! Vi har ju också en liten krabat, som heter Ludwig. Han är 7 år. Ha det fortsatt skönt! Kram 3 M

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.