fredag 10 augusti 2012

Himmelskt


Fler himmelska bidrag finns hos

13 kommentarer:

  1. Åh så himmelskt vackert...Trevlig helg till dig min vän//Karina

    SvaraRadera
  2. Hej! Då är vi hemma igen från Morokulien. Vacker bild på himlen ! Ha en fin dag !

    SvaraRadera
  3. Wow!! Det var ett himla vackert foto och bilden har ALLT!! Det verkar som vi haft några fina dagar denna sommar ändå..fast det är lättare att minnas de regniga..*ler* En eloge till fotografen!!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Fin bild på himlen!
    Nostalgiska bilder från N-köping, där jag har flanerat.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Finfin bild, önska dig en skön helg/kram

    SvaraRadera
  6. Underbar himmelsk bild!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Men hallå...Tänkte på ditt plommonträd som dött..Detta som jag har nu..är ett skott från det gamla jag hade. Vet inte om det är rotskott eller kärnor som satt sig. Vårt gamla träd hade så ohyggligt med frukt..som om det var sista sucken..och sen dog det knall fall. Du ska se att det säkert kommer skott på nåt annat ställe intill och då har du strax Vicky-plommon igen..*ler*
    Kramen

    SvaraRadera
  8. Tillbaka igen...och läst bakåt i din blogg, vilket vackert slott ni besökt!! Men visst var det med på tv, han Peder Lamm som for runt och besökte en massa olika slott?? Kan ha fel...men bilderna är helt underbara, det med fönsterbord...där fastande jag verkligen!! Ja alla bilderna i fortsättningen också, solrosen...svampen...!! Men regn, räcker det nu...***skrattar***, för jag skulle behöva tvätta ett par dagar framåt...efter senaste turen med husbilen alltså??!!
    Ha det så gott vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Ja, väldigt vackert är det verkligen. Tänk att himlen kan variera så enormt mycket, det förvånar alltid. Kram 3 M

    SvaraRadera
  10. coola moln :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  11. virkelig himmelsk og fredelig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)