lördag 28 juli 2012

Ett tjockt brev...

... låg i brevlådan igår... 
... det var tröjorna jag beställt till Casper och Ludvig...
Och jag är sååå nöjd... stort tack för tipset Lavendia 
När man som jag har tummen mitt i handen, ja då är det guld värt att det finns någon som fixar sånt här :)

Glad liten Ludvig,
som fyller 1 år om en månad ...
 
Storebror Casper
djupt koncentrerad på jobbet  :)


Tusen tack Linda för väl utfört arbete :) 
Om ni letar efter barnkläder i bra kvalité, välsydda och i roliga tyger, så säger jag bara... kolla in Lindas hemsida -  Lerolai 

Från det ena till det andra... för er som gillar katter och hundar... hittade den här lilla filmen  
vilken liten tuffing
Kattungen är en kopia av vår gamle katt, KF (Stod för Kattfan) och han var exakt lika orädd mot vår bullmastiff :) (stor hund, på ca. 50 kg)

OS till trots... vi väljer Speedway GP i Kroatien...
Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. Det var mycket gulligt på det här inlägget. Vilka jättegulliga tröjor. Ska kolla hennes hemsida som du säger. Men priset tog nog filmen med dobermannen ändå. Kollade den flera gånger. Ha en skön lördagkväll med GP tävlingarna. Vi tittar nog lite på Os, men igår på invigningen somnade vi ifrån. Kram 3 M

    SvaraRadera
  2. Så fina dom är i sina nya tröjor.
    Kul när man kan få något som inte alla har,
    Katten är ju för söt o helt orädd

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för din titt och kommentar hos mig :) välkommen åter. Vilken trevlig blogg du har!
    Söta barn också. Du verkar gilla djur, natur och barn, precis som jag ;)
    Lycka till med Kroatienresan.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Så fina tröjorna är. Det var verkligen en liten tuffing den där kattungen, men hunden verkade faktiskt väldigt snäll. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, det var en tuff kattunge. Men hunden kunde gjort slut på den, om den hade velat. Så den hade nog glädje av leken också.
    Vad roligt att tröjorna blev så fina. Jättekul att se och så gav du litet reklam för Lerolai också!
    Jag har inte beställt. Jag vill ju försöka hitta tyget och sy själv.

    SvaraRadera
  6. Va söta dom är!

    Barnen alltså!

    Kram

    PS
    Tröjorna också!
    DS

    SvaraRadera
  7. Glömde.
    Nej, det blev ingen bäversafari. Alldeles för mesigt för de övriga i sällskapet. Men det kanske kommer fler tillfällen!

    SvaraRadera
  8. Har hälsat på i din trevliga blogg med de rara barnen
    och allt annat.Det var så vackert,tack för titten

    SvaraRadera
  9. Hej! Aha det är trollungar på bloggen idag. Nu är det bara en vecka kvar tills Lilly har två veckor semester igen. Det blir dom sista veckorna för i år. Solen skiner och det är en fin dag idag. Ha en fin dag !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du tar dig tid och skriver en liten kommentar :)